Zoekresultaten

  1. Gilde lekker relaxt neemt weer leden aan

    Meld je aan bij de gezelligste gilde Wij zoeken altijd leden ..
  2. Gilde lekker relax . de Gilde waar geen verplichtingen zijn zoekt nieuwe leden

    Hoi allemaal! Dit is een Gilde zonder verplichtingen, waar we proberen beginners te helpen ontwikkelen in dit spel, of een rustbasis te vormen voor spelers die even wat minder snel willen. Lekker relaxt is een gilde dat zich probeert te richten aan spelers die wel graag het spel willen...
  3. Gilde lekker relaxt neemt weer leden aan

    Hoi allemaal! Dit is een Gilde zonder verplichtingen, waar we proberen beginners te helpen ontwikkelen in dit spel, of een rustbasis te vormen voor spelers die even wat minder snel willen. Lekker relaxt is een gilde dat zich probeert te richten aan spelers die wel graag het spel willen...
  4. Gilde lekker relax . de Gilde waar geen verplichtingen zijn zoekt nieuwe leden

    kom gezellig langs en speel op je gemak.
  5. zwarte diamant

    oh nee ik bedoel kolonie van over de hele wereld , en niet alleen van nederland , bedoel het meer als soort eerbetoon er aan
  6. zwarte diamant

    daar ben ik het niet met je eens , kolen word wereld wijd gebruikt en nog steeds hoor. kolen heeft wel degelijk grote impact op de wereld gehad,
  7. fp in inventaris kunnen opslaan

    het zou fijn zijn als je fp die je elke dag krijgt kon opslaan in je inventaris. daardoor hoef je ze niet altijd uit te geven.
  8. zwarte diamant

    zwarte diamant - verwijzing na mijn verleden idee is een mijn wat je kunt aanklikken en volgende kunt doen je kunt in deze mijn zwarte diamanten graven , door x aantal fp in te zetten gaan de mijn werkers voor je aan de slag en krijg je na aantal x uur een x aantal diamanten. zelf dacht ik aan...
  9. gildekas toevoeging

    je zou kunnen toevoegen dat als iemand iets uit de gildekas koopt , zowiezo dan niet van gilde mag veranderen maar pas over 7 dagen . nieuwe toevoegingen - lid die iets uit gildekas koopt mag pas over 7 dagen van gilde veranderen - de gilde krijgt de fp die ervoor betaalt zijn , en met deze fp...
  10. reconstructie toevoeging

    hallo allemaal , het zou erg fijn zijn als je bij reconstructie ook de keuze had om goederen in je inventaris te kunnen zetten. nu moet je alles gebruiken , maar soms denk ik tijdens reconstructie van deze had eigenlijk weg gekund. ik weet dat je het vooraf ook al kunt doen maar toch kom je...
  11. berichtencentrum aanpassingen

    Daar klopt dus niks van . ik krijg steeds berichten van nieuwe leden dat ik ze moet toevoegen aan treintjes. verder is het zeer vervelend als je topic met uitleg over iets hebt , en iemand er op reageert met grootse gebouw en de tekst stort in mijn gg . dan zou toch fijn zijn als je dat kon...
  12. de grot

    De grot je klikt de grot aan en kunt het volgende - leger plaatsen , deze worden sterker , na zoveel uur , dus in feite kun je dan je leger upgraden. (leukere manier erbij van je leger upgraden) - blauw drukken ruilen , je klikt op een kist daar kun je dan een aantal blauwdrukken in doen...
  13. gildekas toevoeging

    hallo allemaal , weet niet of dit idee al ooit eens gepost is . maar zou fijn zijn als de gilde eigenaar max aantal goederen uit de gilde kas ook zou kunnen schenken aan leden. om hier geen misbruik van te maken zou het dus om max aantal goederen gaan , en dat per lid gewoon 1x per week of...
  14. berichtencentrum aanpassingen

    Hallo allemaal, de volgende aanpassingen zouden erg fijn zijn - Gilde eigenaar , zou berichten die in topics gepost worden door leden en niet leden moeten kunnen verwijderen. nu moet ik hele topic verwijderen. - als iemand anders fp treintje aanmaakt , dan kan ik als eigenaar van de gilde...
  15. vragen over berichten topics

    hallo allemaal , even een vraagje, ik heb in mijn gilde last van dat mensen hun gg verkeerd posten in de verkeerde topic , en na aantal waarschuwingen verwijder ik ze dus uit mijn gilde , maar de verkeerd geposte gg krijg ik niet verwijderd uit die topics. is dit niet mogelijk? ook als ander...
  16. deze topic kan verwijderd worden

    kan verwijderd worden
  17. asteroidenijs hoe krijg ik die in venus tijdperk

    Hoe kom ik aan asteroidenijs in venus tijdperk? als ik terug ga in de map na asteroidentijdperk dan zit er slot op
  18. wanneer komt er nieuwe tijdperk?

    en hoe lang duurt dat? is dat nog 1 maand of half jaar? want begint echt saai te worden nu
  19. wanneer komt er nieuwe tijdperk?

    Wanneer komt de nieuwe tijdperk venus? iemand misschien idee welke goederen je er voor nodig hebt?
  20. fp kopen

    Als je fp wilt kopen , gaat dat steeds een voor een. maar kan er geen soort menu komen als je erop klikt en dat je dan kunt kiezen of je 1 of 5 of 10 wilt kopen . Dat scheelt echt hoop werk , heb laatst 200fp gekocht was wel even bezig .
Bovenaan