Zoekresultaten

  1. Seconddream

    De Kaaskopjes zetten de deur open

    De Kaaskopjes is opzoek naar gezellige fanatieke spelers die binnen een klein gilde een bijdrage leveren aan ontwikkeling. Natuurlijk krijg je daar wat voor terug zoals o.a. gebruik treintjes, actieve GE&GS en verschillende bonussen. Maar dat is niet het enige, als je 4 weken actief binnen het...
  2. Seconddream

    Gilde expeditie vrij geven niveau

    opgelost
  3. Seconddream

    Geen Bug Fout incidenten

    In mijn stad zou een incident liggen op een 'grote weg" terwijl ik ( nog ) geen grote weg in mijn stad heb liggen. Dat lijkt mij een foutje. Wereld is East-Nagach Ik gebruik desktop en geen app. Ik had een afbeelding van mijn stad gemaakt maar die kan ik niet plaatsen omdat het bestand (...
  4. Seconddream

    Keuze na aanval buren

    Als je een buur aanvalt en je wint verschijnt er een keuze 1) sabotage en 2) terug naar stad. Knop 2 doet hetzelfde als knop 1 namelijk je bezoekt de stad van de buur die je zojuist aanviel. Als het de bedoeling is van knop 2 dat je terug gaat naar je eigen stad ( dat zou ik denken ) dan is het...
  5. Seconddream

    Gouden trofee

    Bij gilde expeditie kun je "gildemacht" en een "gouden trofee ( als je 1e bent )" winnen. Die gildemacht kun je terug vinden bij "niveau" binnen je eigen gilde maar waar vind je dan die trofee?
  6. Seconddream

    Gildestrijdperk

    Over het klassement in de gildestrijdperk ( GS ) heb ik een vraagje. Momenteel met 1000 DP in platina divisie, aantal DP is te zien binnen een gildeprofiel, maar wanneer zak je nou een divisie, ik kan dat niet echt terug vinden. Moet je dan ergens een berekening op los laten en zo ja hoe dan?
  7. Seconddream

    Berichten binnen de gilde

    Ik heb even een vraagje, als je binnen een gilde met 9 spelers een "sociaal" bericht aanmaakt dan kun je die een onderwerp geven, heeft een gilde 2 spelers dan kan dat niet en moet je uitwijken binnen het berichtencentrum naar "gilde". Is daar een speciale reden voor>? En vanaf hoeveel spelers...
  8. Seconddream

    Bevestigd Tekst in bericht m.b.t. handel

    Als we in een algemeen bericht ( hele gilde ) handel plaatsen en het wordt aangenomen dan zie je de tekst "deze handel bestaat niet meer" of iets in die richting. Doe ditzelfde 1 op1 en de handel is aangenomen dan staat er ( in mijn geval ) "dit bericht is verwijderd door Reddog" en dat klopt...
  9. Seconddream

    Actieve vrienden zoeken

    Een gildeleider kan zien aan de hand van een indicator of een speler wel of niet actief is, rood is 7 dagen niet actief. Waarom zit dat niet op de globale lijst? Zou iets handiger zijn als je vrienden zoekt die niet al 2 jaar zijn gestopt maar gewoon nog actief zijn.
  10. Seconddream

    Bevestigd Taveerne bezoek hapert

    Als ik vanuit mijn stad het icoon aanklik dan wordt mijn taveerne bezoek bevestigd middels een klein klokje, zo kan ik snel de rij langs gaan. Soms echter werkt het toch niet soepel, ik merk dit sinds kort op. Het is wellicht wat lastig uitleggen daarom heb ik een opname gemaakt die perfect laat...
  11. Seconddream

    Oprichter zichtbaar algemeen

    Beste spelers, Inleiding De titel geeft al een klein beetje aan welke kant het op gaat, graag leg ik het kort uit want zo`n grote aanpassing zal het niet zijn. Persoonlijk ben ik een pc gebruiker, als ik de app al gebruik is dat in de trein om wat munten o.i.d. te innen. Toelichting Als ik in...
  12. Seconddream

    De Kaaskopjes zoekt Versterking

    De Kaaskopjes is een jong gilden en voor relatief kleine spelers uitermate geschikt. Ben jij net begonnen dan zit je bij ons goed. Het gilde is gesloten dus als je erbij wil kun je een PM sturen naar Reddog waarna jij een uitnodiging ontvangt. Wij vragen actieve spelers die bereid zijn GE te...
  13. Seconddream

    Gilde forum

    Binnen een gilde is het de bedoeling dat ik het forum ga indelen/onderhouden. De leider geeft aan dat ik de rechten heb maar ik mis "forumadministratie". Hoe werken die rechten? Kun je als moderator binnen het gilde een forum nou wel of niet onderhouden? Als ik naar de leden kijk van het gilde...
  14. Seconddream

    Rechten GE

    Wie kan levels open zetten GE? Oprichter-leider of moderator? Waarom is dat recht niet zichtbaar ( bv moderator kan forum beheren ) dus geef ik iemand dat recht dan weet ik wat die kan, nu moet ik hier de vraag plaatsen en gaan wachten op een antwoord. dat had ook anders gekund.
  15. Seconddream

    Gilde forum

    Is het gilde forum bereikbaar via de app en zo ja hoe dan?
  16. Seconddream

    Balado zoekt leden

    Balado is een jong gilden en voor relatief kleine spelers uitermate geschikt. Ben jij net begonnen en/of heb je punten tot 5.000.00 dan zit je bij ons goed. Het gilde is gesloten dus als je erbij wil kun je een PM sturen naar Reddog waarna jij een uitnodiging ontvangt. Wij vragen actieve...
  17. Seconddream

    Vrienden gezocht

    Beste speler, Fijn dat je dit even leest, ik ben opzoek naar actieve vrienden voor motiveren-opknappen en taveerne bezoekjes. Wij kunnen elkaar helpen, de deuren staan nu open dus stuur gerust een invite als je belangstelling hebt. Alvast bedankt voor jouw hulp.
  18. Seconddream

    Balado zoekt leden

    Hallo allemaal, Balado is een klein gilde waar je bijna helemaal vrij jouw gang kunt gaan, wij kennen 2 regels 1) Eerlijke handel 2) Motivatie/opknappen 3x per week Natuurlijk hebben wij ook wat te bieden zoals goede onderlinge omgang, een FP programma voor het hele gilde, helpdesk met kennis...
  19. Seconddream

    schattenzoektocht

    Soms krijg je een pakketje goederen vanuit jouw tijdperk, is dat pakketje hetzelfde als Oase? Van alles 1? Jammer dat je dat niet te zien krijgt trouwens. :)
  20. Seconddream

    Brandweer

    Dit idee mag je dan als "lage prio" gaan zien maar op Brishard is onlangs een "potdekselhuis" volledig afgebrand. De bewoner had een hert geschoten en dacht die binnen te kunnen grillen. Toen ie de buurman wilde uitnodigen is dat een ( te ) lang gesprek geworden met alle gevolgen van dien. De...
Bovenaan