Zoekresultaten

  1. Seconddream

    Discussietopic: Halloween 2023

    Dit is bloed irritant, kan daar wat aan gedaan worden? Gaat niet zomaar weg.
  2. Seconddream

    Discussietopic: Fauna-Evenement 2023

    Is niet mijn event, als ik wil stoppen moet ik spel herladen anders kom ik er niet vanaf maar goed. Smaken verschillen inderdaad.
  3. Seconddream

    De Kaaskopjes zetten de deur open

    De Kaaskopjes is opzoek naar gezellige fanatieke spelers die binnen een klein gilde een bijdrage leveren aan ontwikkeling. Natuurlijk krijg je daar wat voor terug zoals o.a. gebruik treintjes, actieve GE&GS en verschillende bonussen. Maar dat is niet het enige, als je 4 weken actief binnen het...
  4. Seconddream

    Discussietopic video advertenties

    Gaat dit topic nu over A/B of over video advertenties? Waarom is die andere gesloten? Dit wordt nu een warrig topic als je het mij vraagt.
  5. Seconddream

    Discussietopic video advertenties

    Het zal wel aan mij liggen, ik bezoek taveerne en ga de hele lijst langs en neem ook motiveren mee in dezelfde handeling. De meerwaarde ontgaat mij en vraag ik me af waarom taveerne niet gewoon is meegenomen.
  6. Seconddream

    Discussietopic: Forge Plus

    Tja ik gebruik hem ook niet vanwege de enorme kosten voor maar 28 dagen, in deze tijd waar alles duurder wordt moeten we toch een beetje uitkijken wat we kopen. Ook zitten er zinloze aanbiedingen bij die hier eerder terecht al zijn opgemerkt.
  7. Seconddream

    A/B Test: Vriendelijke helpers

    Hele prettige toevoeging, iets dergelijks mag ook best bij taveerne bezoekjes gedaan worden, als je 140 vrienden hebt moet je toch de hele lijst langs en ik klik ook vaak op een taveerne die vol zit, het maakt dat ik het ook wel eens laat zitten terwijl ik dat eigenlijk niet wil.
  8. Seconddream

    Discussietopic 1.231

    Het zit niet allemaal in deze update maar ik wil toch een kritische noot kwijt. Ergens las ik dat er een aanpassing was gedaan om de server minder te belasten, er zijn echter kleine wijzigingen voorbij gekomen die mijns inziens onnodig zijn. Bijvoorbeeld het bericht die je krijgt in de...
  9. Seconddream

    Gilde expeditie vrij geven niveau

    opgelost
  10. Seconddream

    Discussietopic: Het Kasteelsysteem

    Dan is het gevecht al voorbij, waar zie je het voordat je begint? Bij handelen is het links onderin.
  11. Seconddream

    Discussietopic: Het Kasteelsysteem

    Er is wat verwarring daarom maakte ik een kort filmpje ter verduidelijking, het gaat dus om kasteelpunten die je kunt verdienen, ze worden bij gevechten niet getoond ( je krijgt ze wel ) en bij onderhandelen worden ze vooraf getoond. Ik noemde eerder "grote ontmoetingen" en was daarmee in de...
  12. Seconddream

    Discussietopic: Het Kasteelsysteem

    Het is een beetje verwarrend inderdaad en dat komt eigenlijk omdat de punten niet worden getoond, als je gaat onderhandelen worden deze wel getoond maar kies je voor vechten dan krijg je wel punten maar worden dus niet getoond ( ik bedoel hier dan het scherm waar je de keuze maakt...
  13. Seconddream

    Geen Bug Fout incidenten

    In mijn stad zou een incident liggen op een 'grote weg" terwijl ik ( nog ) geen grote weg in mijn stad heb liggen. Dat lijkt mij een foutje. Wereld is East-Nagach Ik gebruik desktop en geen app. Ik had een afbeelding van mijn stad gemaakt maar die kan ik niet plaatsen omdat het bestand (...
  14. Seconddream

    Keuze na aanval buren

    Dat is verhelderend, thnx ;)
  15. Seconddream

    niet verbonden gebouwen

    Deze melding staat ook bij "fouten en bugs", het klopt dat het niet geheel gaat zoals het zou moeten :)
  16. Seconddream

    Keuze na aanval buren

    Als je een buur aanvalt en je wint verschijnt er een keuze 1) sabotage en 2) terug naar stad. Knop 2 doet hetzelfde als knop 1 namelijk je bezoekt de stad van de buur die je zojuist aanviel. Als het de bedoeling is van knop 2 dat je terug gaat naar je eigen stad ( dat zou ik denken ) dan is het...
  17. Seconddream

    Contact Support Alles aan weg en toch een icoontje dat het niet verbonden is?

    Deze herken ik, als ik tijdelijk iets weg zet ( niet meer verbonden met stadhuis ) omdat ik een gebouw moet bouwen i.v.m. event opdracht en het daarna terug zet blijft soms het icoontje zichtbaar. Herladen maakt niet uit, ik heb het toen opgelost door andermaal iets te verplaatsen. Ook bij het...
  18. Seconddream

    Gouden trofee

    Gevonden, thnx!
  19. Seconddream

    Gouden trofee

    Bij gilde expeditie kun je "gildemacht" en een "gouden trofee ( als je 1e bent )" winnen. Die gildemacht kun je terug vinden bij "niveau" binnen je eigen gilde maar waar vind je dan die trofee?
  20. Seconddream

    De Kaaskopjes zoekt Versterking

    Nou vergeet eerder genoemde datum, je bent altijd welkom als je actief bent met GE en/of GS, liefst allebei natuurlijk maar je mag ook kiezen. Wel vragen wij jouw om regelmatig de taveerne te bezoeken van je mede gildeleden.
Bovenaan