Zoekresultaten

  1. Gilde strijden suggesties en bemerkingen

    het is absoluut eerlijker dan de vorige versie, vooruitgang is geboekt! daar ben ik het zeker mee eens Het eindstation voelt voor mij alleen nog niet bereikt, de upn heeft naast de kansspel punten inderdaad ook nog af en toe (gevoelsmatig bij mij) moeilijkheden met registreren van de...
  2. Gilde strijden suggesties en bemerkingen

    ''Wij spelen duidelijk heel verschillende spelen want ik heb wel nog het gevoel dat extra % iets uitmaakt. Op GS zit ik nu op 4004 en 3491% en nog steeds voel ik het dat mijn units langer blijven leven met % dat ik bijkrijg.'' tevens is dit echt precies wat ik dus bedoel. dat hoort niet, we...
  3. Gilde strijden suggesties en bemerkingen

    misschien heb ik gemist dat je eerder benoemd hebt minder tijd te hebben en daardoor minder te spelen, of wilde je iets anders ''nogmaals'' bespreken? we zien het volgende maand wel of ik m'n woorden op moet eten. - ik vind het erg jammer om te zien dat je, nadat er een verdere uitwerking over...
  4. Gilde strijden suggesties en bemerkingen

    zullen we anders als je toch zo van kansspel houdt ook meteen de suggestie doen dat er een kans is dat je gebouwen helemaal niet geplaatst worden in je stad maar verdwijnen? want dat is nu ook volledig absoluut. of dat het enthousiasme van je bevolking afhangt van het weer ipv de...
  5. Gilde strijden suggesties en bemerkingen

    wie zegt dat de gevechten niet moeilijk gemaakt worden? je kan die toch even simpel moeilijk maken naarmate je bij de volgende hoeveelheid 'extra' gevechten aankomt die je vrij hebt gespeeld door de hogere gevechtsbonus elke keer? dan kan je alsnog je troepen inzetten en heeft alca zeker nog...
  6. Gilde strijden suggesties en bemerkingen

    Ter aanvulling nog even... meneer die bij ''de toffe peren'' speelt op 'C' met zo'n aanvalbonus kan je veel meer doen dan jij op het moment doet. rond de 1100 gevechten in 9 dagen, dan moet je wel erg actief geweest zijn op 1-2 dagen en de rest niks hebben uitgevoerd. wat maakt het jou dan uit...
  7. Gilde strijden suggesties en bemerkingen

    hoezo vanaf dan niet meer? als je limiet toeneemt elke keer als je % bijbouwt heb je tochsteeds nut daarvoor? ik heb dit nu al een goed aantal keer uitgelegd in verschillende berichten maar krijg niet het gevoel dat dit doordringt. blij te horen dat het voor jou wel werkt. ik zit, ondanks...
  8. Gilde strijden suggesties en bemerkingen

    ik vind 't alleen wel raar dat je zegt dat er geen nood aan een 3e limitatie is als je zelf niet elke GS dag tot 't gaatje probeert te gaan als ik het me goed herinner. als dat namelijk zo is zou het je bijzonder weinig uit kunnen maken omdat je de limiet per dag toch niet aan zal tikken + de...
  9. Gilde strijden suggesties en bemerkingen

    altijd, tot je goederen op zijn. in de praktijk zie je dit niet tot nauwelijks gebeuren. waarom? omdat de meeste spelers vechten tot ze erbij neervallen en goederen doneren aan de gildekas/pakketten verkopen aan andere spelers of gildegenoten helpen met hun GGs. ik snap je punt dat je een...
  10. Gilde strijden suggesties en bemerkingen

    dan stop je die onderhandelingen toch ook lekker bij hetzelfde hoopje hoeveelheid slagen die je kan doen. tel je die lekker als 1 slag mee in jouw limiet maar 2 op het veld. een onderhandeling is namelijk zo langzaam dat als je een race tegen een ander gilde doet iedereen binnen de gildes (die...
  11. Gilde strijden suggesties en bemerkingen

    dat absoluut, ik ben blij dat het oneindig rammen klaar is ook al gaf het me veel fp en rangpunten was dit zeker niet goed voor de sfeer, teambuilding of goed t.b.v. het spelonderdeel
  12. Gilde strijden suggesties en bemerkingen

    succes met onderhandelen als je upn 100+ zit
  13. Gilde strijden suggesties en bemerkingen

    ik ben niet tegen het idee om de GS crossworld te maken. het voordeel en nadeel is voor iedereen en zorgt voor instabiele strategie-vorming. om een grof voorbeeld te schetsen van wat ik hier bedoel met instabiele strategie-vorming: 20 spelers hebben 0 upn en kunnen allemaal voor het gemak van...
  14. Gilde strijden suggesties en bemerkingen

    ik denk dat ik de opmerking van Cyph, prima begrijp. Het wordt vaker aangekaart, anders begin je niet met ''here we go'' AGAIN <- dat woordje betekent opnieuw. als er iets opnieuw (in dit geval) aangekaart wordt betekent dit dat het niet de eerste keer is. voor iemand zo reageert zal het...
  15. Gilde strijden suggesties en bemerkingen

    en als iedereen er last van heeft, waarom verdedig je het dan? haal die last van ieders schouder af, het woordje last moet je niet willen ervaren als je een spel speelt.
  16. Gilde strijden suggesties en bemerkingen

    als je met 5 man bent en je zit in een top 10 gilde is daar juist een deel van het probleem, dit laat zien hoe bijzonder weinig er nogsteeds om GS wordt gegeven door spelers en gildes van grotere schaal en/of je zit met het gilde in een lagere divisie. Goed te horen dat je met 2-3 spelers 5...
  17. Gilde strijden suggesties en bemerkingen

    dan zou ik je aanraden zeker een keer een kijkje te gaan nemen bij 1 v.d. grote gildes timing, volgorde, organisatie en voorbereiding, er komt wel degelijk meer bij kijken dan alleen maar de fundering die je hier zojuist benoemde. als organisatie, volgorde en timing afhangen van gilde leden en...
  18. Gilde strijden suggesties en bemerkingen

    Avitus, je geeft zelf aan dat je een plafond voor jezelf gemaakt hebt ''500 gevechten per dag meer dan genoeg'' dit is een vrijheid die ik goed vind om te hebben. als de ontwikkelaars van een spel een zelfde soort vrijheid wil geven zullen de meest actieve/fanatieke spelers kiezen voor ''zo...
  19. Gilde strijden suggesties en bemerkingen

    de kansberekening is zeker relevant zolang GS de voornaamste manier is waarop gildes (en ook spelers individueel) aan punten en goede nieuwe gebouwen komen. iedereen die georiënteerd is op de rangschikking wilt zoveel mogelijk gevechten/punten halen en als je dan zoals wederom vandaag, zwaar...
  20. Gilde strijden suggesties en bemerkingen

    19 upn in 45 gevechten op een 80% kans op upn ontwijken (zojuist klaar met GS vandaag) vind ik niet bepaald spelervriendelijk. het gok element mag er lekker in blijven voor de beloningen, maar voor een onderdeel als de GS vind ik het zwaar kak qua design. Het nieuwe spelonderdeel heeft geen...
Bovenaan