Zoekresultaten

  1. Sabertooth

    GE indicatie voor beschikbare pogingen

    Goed punt SonnyWeg, Het zou dan inderdaad niet naar voren moeten komen als je GE uitgespeeld hebt. Ik weet niet of dit veel extra werkt kost in coderen.
  2. Sabertooth

    Plaats van schurken in legerbeheer

    Gebruik je de functie eenheden stapelen? Sinds dit is toegevoegd staan ze al een stuk verder naar voren. Met name als je het tabje lichte eenheden opent. Bij mij staan ze dan altijd direct op m'n scherm.
  3. Sabertooth

    GE indicatie voor beschikbare pogingen

    Met het nieuwe gilde expeditie level dat er nu al een tijdje is merk ik vaak dat ik alle pogingen die ik krijg goed kan gebruiken. Echter vergeet ik nog wel eens om te kijken of ik pogingen heb. Bij bijvoorbeeld PvP-arena komt er zo'n mooi uitroepteken boven de toren in je stad om aan te geven...
  4. Sabertooth

    vriendentaveerne

    Wat mij betreft mag de vriendentaveerne sowieso wel eens een uitbreiding/update krijgen. Sowieso zou het leuk zijn als het gebouw in je stad mee gaat met je tijdperk en niet ergens op industrieel blijft hangen. Maar ook de upgrades die beschikbaar zijn mogen wel een uitbreiding krijgen. Dat...
  5. Sabertooth

    "Maak je zin eens af."

    Op beta hebben ze inderdaad nu een schuivende tekst zodat je alles kan lezen als je genoeg je best doet en lang genoeg wacht. Echter vind ik het wel jammer dat je nog steeds niet kan zien wat de fragmenten die je van de gebouwen krijgt nou eigenlijk doen. Je zult dus nog steeds naar de wiki...
  6. Sabertooth

    Optie Handmatig vechten verwijderen in GS

    Dat ben ik met je eens. Vandaar ook mijn alternatief om het een instelling te maken. Sowieso kunnen de instellingen van foe wel eens een rework krijgen xD
  7. Sabertooth

    Optie Handmatig vechten verwijderen in GS

    Klopt, maar als je in een race zit tegen een andere gilde is dit wel irritant want het kost simpelweg veel tijd. Dat is volgens mij ook de irritatie bij OP
  8. Sabertooth

    Optie Handmatig vechten verwijderen in GS

    Hoewel ik mijzelf er ook vaak aan erger denk ik niet dat ze zomaar die knop weg gaan halen. Ook omdat er denk ik nog zat spelers zijn die als ze er automatisch niet meer doorheen komen toch nog een paar proberen met de hand. Als alternatief zou ik dan voorstellen om het een optie te maken om...
  9. Sabertooth

    "Maak je zin eens af."

    In principe geven de icoontjes natuurlijk veel aan voor percentages. Maar ik ben het wel eens met dat het voor de fragmenten erg vervelend is. Je hebt zo geen idee welk fragment je precies krijgt. iemand naar foe wiki verwijzen vind ik wel erg makkelijk. In mijn ogen zou je in het spel zelf...
Bovenaan