Zoekresultaten

  1. Snel knopfunctie om legereenheden te verwijderen.

    Alle gebouwen die willekeurige troepen geven verwijderen en alleen gebouwen zetten die jouw opstelling geven Probleem opgelost
  2. Discussietopic: Quantum Invasies

    Het opnieuw opbouwen is gelijk aan nederzettingen opbouwen De eerste keer gaat t de tweede keer na ja en derde keer word t n sleur maar je gaat door voor t gebouw
  3. Geen Bug Geen 5% aanval bij overwinningpilaar.

    Heb je de rode geplaatst en heb je msschn de blauwe nodig Zwaardjes kunnen blauw of rood zijn
  4. Discussietopic: Quantum Invasies

    Ik zie mn 10% verdediging van neo toren niet in mn stadhuis 10 % aanval wel
  5. Discussietopic 1.278

    Discord voegt niks toe aan spel is alleen maar bericht kijk meer naar wiki meer informatie dan discord
  6. Discussietopic: St Patricks Day Evenement 2024

    Task 8 kun je hier ook 4x timeskip gebruiken of echt 1200 pots of gold
  7. Feedbacktopic wijzigingen culturele nederzettingen

    Wacht even tot ze de gg's ook aanpassen Je zal je fp toch ergens kwijt moeten
  8. vriendentaveerne

    Hier bij LM 1000 zilver en 30 taveerne Ik zou zeggen pas t aan het lvl aan Bv na toekomst of iets eerder 2 stoelen per tijdperk erbij
  9. Discussietopic: Fauna-Evenement 2024

    Kan niet vechten in GE en GS of bij buren in bronstijd Deze zijn pas mogelijk in ijzer
  10. Discussietopic: Fauna-Evenement 2024

    Waarom moet ik 12 gevechten doen in bronstijd Kan alleen maar vechten op kaart en daar ben ik al zover dat ik niet meer kan winnen
  11. Discussietopic 1.275

    Egeïsch jachthaven en stellenresort geeft 1e willekeurige productie niet meer Stormtorens geen fp?
  12. Word Jumble 2023 - Winnaars

    20 sterren op east nagach
  13. Voorstellen - Wie ben je?

    Hoi mijn naam is prutje Speel bijna 1 jaar foe Hier heten wel veel spelers DeletedUser
  14. Open spel Wat als ... ?

    Dan kan je niet meer op je slippers buitenlopen Wat als wat als niet meer bestaat
  15. Word Jumble 2023 - Discussietopic

    Hoe kan ik zien of t antwoord is opgestuurt
Bovenaan