Zoekresultaten

  1. Twee EN spelers zijn op zoek naar een nieuwe actieve gilde

    Wij hadden een nieuwe gilde, maar dat loopt niet storm. Daarom zoeken @Tudoris en ik met de start van de nieuwe gilde expeditie (dus over circa 6 dagen) een gilde die actief is binnen East-Nagach. Wij zijn beide nagenoeg dagelijks actief en willen onze steentje(s) graag bijdragen. Mocht je dan...
  2. Gilde Bravehaert zoekt leden.

    Wij zijn net een gilde gestart en kunnen actieve gildeleden goed gebruiken. Ben jij nog geen lid, maar ben je op zoek? Kom dan bij ons :)
  3. Plunder gebouwen

    Hoe plunder ik gebouwen bij de buren?
  4. CultereleAzteken

    Hallo, Ik heb zojuist de Culturele Azteken nederzettingen medaille ontvangen. Wat kan ik hiermee?
  5. Hoie kan ik uit een gilde stappen?

    Ik zit momenteel in één van mijn landjes in een verkeerde gilde. Daar is weinig of geen activiteiten, waardoor ik wil overstappen naar een actievere gilden. Ik speel nagenoeg dagelijks (oké ik ben pas beginner, maar het landje waar ik het over heb zit al bijna in de late middeleeuwen). Wat ik...
  6. Hoe werken treintjes

    Aangezien in de chats van de gilde moeilijk uit te leggen is, stel ik deze vraag hier en als jullie een link hebben naar de uitleg, dan zie ik die graag in dit topic. Ik probeer er achter te komen hoe je een treintje moet volgen. Wie kan mij dit helder uitleggen en advies geven?
  7. Gebouwen verwijderen uit oude Tijdperken?

    Hoi, ik zit sinds kort in de vroege middeleeuwen en vroeg me af of ik dan oude huizen, uit de steentijd, bronstijd en ijzertijd kan verwijderen. hetzelfde geldt ook voor de productie- en goederengebouwen, maar ook voor de militaire gebouwen uit de vorige tijdperken. Graag jullie advies in dezen
  8. Een gebouw plunderen

    Ik kom er niet uit, maar hoe plunder je een gebouw bij de buren?
  9. Selectie van wereld

    Hoi, Per ongeluk had ik East-Nagach aangeklikt en nu krijg ik dit scherm bij het opstarten van het spel waarbij ik kan kiezen tussen de twee werelden. Moet ik nu East-Nagach ook gaan doen en waarom zou ik dat moeten doen?
  10. Antiquair (wat te doen)

    Ik kan nu gebruiken maken van de antiquair. Echter, weet ik niet wat ik moet doen en wat voor nut dit heeft. Wat doe ik eigenlijk met die edelstenen? Met de munten kan ik items "kopen". Graag advies of een uitleg.
  11. Reconstructie

    Hoi, Begrijp ik het goed, maar ik kan alles in de reconstructie plaatsen om mijn landje opnieuw in te delen en geldt dit voor alle tijdslijnen, of alleen waarin je nu verblijft (inmiddels vroege middeleeuwen) Daarnaast, gaat dit dan ook extra aan materiaal kosten, bevolking, tevredenheid etc...
  12. Hoe kan ik gebouwen opknappen bij de gilde?

    Hoe kan ik gebouwen opknappen bij de gilde?
  13. Vind de juiste combinatie

    Hoi, Ik snap dit niet, want hoe kan ik nu weten welke combinatie correct is? Tips?
  14. Medebrouwerij, alleen via diamanten vrijspelen?

    Hoi, Ik snap er niets van, ik heb voldoende spullen om de medebrouwerij vrij te spelen (denk ik), maar ik kan niet vrijspelen met de voorraden, maar al,leen door diamanten te gebruiken. Wat mis ik?
  15. Vraagjes over mijn thuisland

    Zie afbeelding: Ik zit nu in het ijzeren tijdperk! Ik denk dat ik alles van de steentijd kan verkopen, want die heb ik (denk ik) niet meer nodig? M.b.t. de bronstijd, moet ik alles toch nog bewaren? Ik heb bijvoorbeeld verf nodig om voor een continent te kunnen onderhandelen. Alles wat geen...
  16. Kan je het maken van de goederen versnellen?

    Hoi, ik heb net de houtzagerij klaar, maar het duurt 4 uur om 1 hout te krijgen. Kun je de houtzagerij (en andere productiegebouwen) verhogen, zodat die bijv. in 4 uur meer hout produceert? Want 1 stuk per vier uur terwijl je er zo'n 10 nodig hebt, duurt wel erg lang zelfs meer dan 2 dagen :-(
  17. U hebt het bijbehorende ruwe goed niet

    Als ik uit het bouwmenu iets wil bouwen, krijg ik onderstaand bericht. Wat moet ik doen? "U hebt het bijbehorende ruwe goed van Wijn niet op de continentkaart. Dit ruwe goed verhoogt de productie van dit goederengebouw. Zonder dit ruwe goed produceert u dit god niet op volledige capaciteit...
  18. Hoe kom ik aan medailles?

    Ik kom nog 16 medailles tekort om een extra stukje land te kopen. Ik zit nu vast en kan helaas geen goederen gebouwen plaatsen. Daarom wilde ik medailles gebruiken en daarvan kom ik er dus zo'n 16 tekort.
Bovenaan