Zoekresultaten

  1. The Leviathan

    Open spel Het Raad-wie-er-na-jou-komt-TOPIC

    nope ThomasX misschien?
  2. The Leviathan

    Open spel Tellen tot 500

    249
  3. The Leviathan

    Open spel clash of countries

    262
  4. The Leviathan

    Open spel Verander het woord!

    puist
  5. The Leviathan

    Leden gezocht

    Zin in een uitdaging in een super leuke gilde, Kom naar Los Amigos. We hebben een super leuk team en onze leider Don La Haye is een geweldige leider. We zijn goed georganiseerd en we helpen elkaar met alles. We hebben een stamkroeg waar het bier rijkelijk vloeit en een keiharde boer laten...
  6. The Leviathan

    Hoe werken treintjes

    1 Groots Gebouw per keer. Dus als jij 50 FP in iemand zijn GG hebt gestopt, 1x een GG in het treintje posten als bijlage en dan wachten tot iemand jou weer helpt of een ander treintje kiezen als jouw gilde die heeft (wel eerst weer het aantal FP's aan je voorganger geven) En ook opletten dat je...
  7. The Leviathan

    Open spel Tellen tot 1000

    107
  8. The Leviathan

    Open spel clash of countries

    251
  9. The Leviathan

    Voorstellen - Wie ben je?

    Hoi mijn naam is Jacco, 43 jaar en ik ben stiekem geen eng zeemonster . Ik ben ooit serieus begonnen met online gaming zo'n 15 a 16 jaar geleden met een spel genaamd Bite Fight van een concurrent Gameforge en later Ikariam van dezelfde makers, waar ik zeer fanatiek mee bezig was. Heb ook eerder...
  10. The Leviathan

    Open spel clash of countries

    249
  11. The Leviathan

    Open spel Tellen tot 1000

    105
  12. The Leviathan

    Open spel Verander het woord!

    penis
  13. The Leviathan

    Open spel Verander het woord!

    snoek
  14. The Leviathan

    MoppenTrommel

    Er zitten in de kroeg 3 kerels die de hele tijd lopen te opscheppen over de lengte van hun kroonjuwelen. Dus die barman wordt het na een uur wel een beetje zat en roept: ''nou laat dan maar eens zien"! Dus die eerste gast ritst zijn gulp open en legt zijn brandblusser op de bar en jawel hoor 18...
  15. The Leviathan

    Upgrade van Vriendentaveerne

    Hoe bedoel je? In je vriendentaveerne verzamel je toch tafelzilver. Met voldoende verzameld tafelzilver kun je de taveerne upgraden. Grotere tafel, meer stoelen voor meer vrienden die kunnen plaatsnemen, tafelkleed, het dienblad waarin je het zilver verzamelt en de vloer kun je in diverse stages...
  16. The Leviathan

    Chatvenster

    Hoi, Is het misschien een idee om het chatvenster dat zich nu rechtsboven bevindt verplaatsbaar te maken? Ik zelf heb mijn PC aangesloten op de TV en dan is de chat helemaal bovenin de hoek best ver weg en moet ik soms rekken om de chat te lezen. Is het geen idee om een soort taakbalk te maken...
  17. The Leviathan

    Discussietopic mini uitdagingen

    Ben benieuwd, kijk er naar uit op wereld Greifental waar mijn diepzeegrot zich bevindt, lijkt me een leuke spelupgrade, succes toppers van het Development-team :p
Bovenaan