Zoekresultaten

  1. Gilde strijden suggesties en bemerkingen

    Ik vind de UPN eigenlijk net fijn werken omdat het meer een samenspel maakt. Vroeger kon je met een paar die hard vechters heel de GS domineren terwijl het nu meer samen met de gilde is. Wat ik wel jammer vind is de hogere dia afkoopsom voor de commandoposten. Vroeger was het afkopen van de BK's...
  2. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Ik vind dat er hier een paar heel onrespectvol omgaan met hun mede FoE spelers. De sluiting van GVG heeft er heel zwaar ingehakt omdat voor veel spelers dat het enige was wat hen nog bindt aan FoE. We proberen onze DC server in leven te houden voor het sociaal aspect, maar waar er ten tijde van...
  3. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    GVG was nog actief genoeg in mijn ogen, zeker omdat die nooit op de app is uitgebracht. We waren zowat elke avond met 15 à 20 gildeleden aan het tikken op GVG. Als er tijdens de GVG-actie ook een flits was in de GS, waren er op de GS minder spelers actief dan op de GVG. Bovendien zijn de...
  4. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Ik wil wel nog even zeggen dat ik enorm teleurgesteld ben met het gebouw dat we hebben gekregen. Naast het feit dat iedereen de 'Laatste Provincie' heeft gekregen stelt het gebouw eigenlijk niets voor qua bonussen. Het is al erg dat GVG verdwijnt maar dan krijg je nog zo'n prul ook ter ere van...
  5. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    RIP GVG... Iedereen alvast bedankt voor de jaren speelplezier en de spannende avonden. Zowel (ex) gildegenoten als de vijanden waar we tegen streden als de bevriende gildes waar we zij aan zij met vochten. Ik koester de leuke en grappige momenten die voor mij FoE zo uniek en tot een echt spel...
  6. Discussietopic: Kampioenschaps-update

    Het is een browserspel dus het is sowieso iets dat je even kort speelt en geen hele namiddag. Iedereen moet idd gewoon kiezen maar het punt is dat alles veel meer tijd vraagt ten opzichte van vroeger. Ik heb een klein jaar geen events gespeeld en dat voel je meteen in je statistieken want zonder...
  7. Discussietopic: Kampioenschaps-update

    Het lijkt er steeds meer op dat Inno wil dat spelers zo veel mogelijk tijd doorbrengen in hun app (beetje zoals bv. ook TikTok en sociale media doen). Hoe meer tijd je spendeert hoe interessanter het is voor adverteerders. Vroeger lag het ritme van het spel lager, je hoefde niet zoveel tijd te...
  8. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Een onvoorziene omstandigheid zoals dat ze plots beseffen dat ze geen opvolger hebben voor GVG en dan maar besluiten van die toch nog te laten draaien? :p
  9. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Ingelogd op GVG of ingelogd op het spel via een computer of iedereen? Je gaat toch niet de appspelers die nooit GVG hebben gespeeld ook belonen?
  10. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    @Leones, kan je even wat uitleg geven? Aanvankelijk werd Guild Raids aangekondigd als opvolger voor de GVG, nadien werd Guild Raids omgedoopt tot QI en nu zeggen jullie daarover: "Hoewel QI na GvG komt, is het een compleet nieuwe functie.". Dus Guild Raids is dan een ander ding en een opvolger...
  11. Dominantie in GS

    Jij beschrijft perfect waarvoor GVG bedoelt is, zeker met de oorsprong toen ondersteuningsbonus nog effectief iets was. Hoe meer gebied je toen had hoe minder sterk de verdediging van de sector was. Je kon toen ook een gebied gaan doorprikken zodat het niet meer verbonden was met de hoofdstad...
  12. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Er staat dat gilde rooftochten (QI) de opvolger is voor GVG. In mijn ogen heeft de QI echt niets nog te maken met de GVG en is het een nieuw onderdeel en geen opvolger voor de GVG. Ze hadden dan ook gewoon kunnen zeggen dat de GVG stopt maar er een nieuw onderdeel in de plaats komt i.p.v. een...
  13. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    De aankondiging en uitleg over hoe de QI werkt op beta is er wel ;) Hadden ze gezegd dat ze de GS gingen afschaffen en de QI als opvolger daarvoor zouden gebruiken dan lijkt het mij inderdaad een leuke opvolger, maar als opvolger voor de GVG? Weet niet wat ze dan bij Inno hebben gepakt maar ik...
  14. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Nog een geluk dat de QI zo een mooie opvolger is voor de GVG...
  15. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Inno laat weten wat de toekomst in petto heeft: "De balans te vinden tussen leuke gameplay en strategische diepgang". Eerste wat ze zowat doen in 2024 is de leuke gameplay en vooral strategische diepgang afschaffen...
  16. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Klopt. Doorgaans moet je ook veel minder gevechten doen op een GVG sector dan op een GS sector. Op GVG is een volledig gevulde sector die tussendoor niet wordt bijgevuld maar 80 gevechten. Bovendien is GVG actie bijna hoofdzakelijk rond 20 uur terwijl de GS heel doorlopend is en er dus meer...
  17. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    GVG is elke dag actie, elke dag nadenken over wat de beste strategie is. En natuurlijk ga je de kust hersiegen om deze dicht te zetten maar dat is ook geen garantie als er 4 gilden te gelijk op verschillende kustsectoren willen landen... dan geraken die er ook af en toe tussen en wat doen zij...
  18. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Dat is er wel een beetje een karikatuur van maken. Ik kan begrijpen dat je met een nieuwe gilde en op je eentje als GVG speler weinig indruk gaat maken tegen ervaren GVG gildes die daar met een tiental spelers klaarzitten. Dan kan je ofwel extra GVG spelers gaan zoeken voor bij je gilde, ofwel...
  19. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Ik kan me deels aansluiten bij wat hierboven al is gezegd. Voor mij kijk ik naar hoeveel plezier een spel mij geeft en dan betaal ik voor de tijd dat ik speel. Als je bv. WoW speelt moet je ook elke maand betalen. Op al die jaren dat ik FoE speel heb ik in totaal 699,95 euro betaald en dat was...
  20. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    De GS is dan nog zieliger dan de GVG. Als je geluk hebt zit er een beetje concurrentie zodat je eens kunt strijden en dan nog is het maar met 1 gilde die het vuur aan de schenen legt, de rest zit er maar bij voor spek en bonen en beweegt amper. Bij GVG kan elke gilde een aanval openen en gilden...
Bovenaan