Zoekresultaten

  1. De kwelling van de dagelijkse inning.

    Dit is wel iets anders he, 25 keer klikken om een venster te sluiten als je even je dagelijkse productie wil incasseren is gewoon overdreven.
  2. Vervelende popup meldingen

    Inno verdiend geld aan elke klik, dus deze klacht is aan dovemansoren gericht. Ze lijken hun best te doen om zo snel mogelijk alle spelers weg te jagen.
  3. De kwelling van de dagelijkse inning.

    Als dat echt zo is dan is dat voor mij een prima reden om mijn account op delete te zetten. Ik ben wel een beetje klaar met dat geklik.
  4. De kwelling van de dagelijkse inning.

    We zijn inmiddels al bijna twee maanden verder, maar er is nog niks gedaan aan die overbodige popups.
  5. Discussietopic 1.263

    Ik weet niet of dit ooit al eens besproken is geweest, maar ik stoor me een beetje aan de 'gefeliciteerd' popups die steeds het ophalen van je dagelijkse goodies onderbreken. Even lekker met je linkermuisknop ingedrukt door je stadje knallen is er niet meer bij op deze manier. Ik heb zeker een...
  6. Opgelost Berichten vergrendeld

    Wel klote, want al mijn producties liepen synchroon, en nu is het een puinhoop. Een 24 uurs vergrendeling zou wel op zijn plaats zijn.
  7. Opgelost Berichten vergrendeld

    Niet alleen productiegebouwen overigens, ook de goedergebouwen laten alleen nog maar de kortste producties toe. Zeer irritante bug dit.
  8. Opgelost Berichten vergrendeld

    Hetzelfde probleem hier, daarnaast kan ik in mijn productiegebouwen alleen nog maar 5 minuten producties uitvoeren, de overige opties zijn allemaal locked en vereisen onderzoek.
  9. fragmenten, kunnen we daar niet gewoon weer mee stoppen?

    Speciaal naar het forum gekomen om hier op te reageren, want dit begint wel een beetje overkill te worden en komt de speelbaarheid niet ten goede. Mijn inventory is een puinhoop, pagina's vol met fragmenten, zelfs een simpele versiering uit de Gilde Expeditie komt nu al in gefragmenteerde vorm...
Bovenaan