Zoekresultaten

  1. Geen Bug Euforie klopt niet in qi

    Boerenbedrog! Net zoals het hele QI verhaal Mijn euforie zit op -50
  2. Dominantie in GS

    Inno heeft de GS al eens aangepast en dat is voor niemand een verbetering geweest. Nu is het een dia-spel geworden om al die gebouwen direct af te werken. Die spelers zullen er altijd zijn, in welke vorm de GS er ook gaat uitzien. Als Inno in de trend van QI blijft verder doen dan gaan meer...
  3. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    GE5 is een lachertje Devaluatie GS: minder gevechten, meer dias nodig Op alle events kan je een zilveren of gouden pas kopen voor extra prijzen. en nu als klap op de vuurpijl, het enig echte team onderdeel, GVG. schrappen en QI in de plaats, waar je zowat alles kan (of moet) kopen. 4 op een...
  4. GSP leuker maken voor iedereen

    Ik zit in een top-gilde en de stemming is daar uitermate goed. Ik kan het alleen maar aanbevelen om daar eens te gaan kijken en een GS mee te draaien. In de GS kan je enkel nog scoren als er de nodige dias tegenaan gegooid worden, en dat heeft niks te maken met gilde, maar met individuen. Heel...
  5. Nieuw soort event

    zonder de extra zilveren/gouden prijzen te kopen lukt dat idd niet meer. En de verleiding is groot aangezien de eventgebouwen soms beter zijn dan bepaalde GG's. Het haalt wel het spelelement er uit om de verschillende upgrades pogen te verzamelen en zo een leuk gebouw te winnnen. is's all...
  6. Black Friday "voordeel"

    Ze zijn bij Inno helemaal betoeterd! Dat zijn geen koopjes, maar pure afzetting!
  7. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Na enkele rondes ervaar ik de GS als ronduit vervelend! De kleinere gildes geven op en de grotere gildes kunnen nauwelijks spelen. Zoals het nu gaat: afvoeren die handel! Mss kan de indeling van de poules beter zodat er meerdere sterkere gildes in 1 poule zitten of bv de top 8 in 1 poule enz...
  8. Wespennest

    Wie zoekt er nog een lief, leuk klein gilde? Wie durft zich in het Wespennest begeven? Bij interesse, lees er onze gildebeschrijving op na of contacteer Svennius of Enchante
  9. Discussietopic: Gilde-Expeditie Update

    Volledig mee eens! GE lvl 5 uitgespeeld, vechtend, city AV 285/2285 Hoop blauwe flesjes gebruikt, het Event levert er massa's! Heeft me wat goederen gekost om een zo'n gebouw te zetten, pas na de 5e ontmoeting, maar geen hoeveelheden om U tegen te zeggen. Geen dias als prijzen, wel enkele...
  10. Discussietopic: Gilde-Expeditie Update

    Zonet lvl 5 uitgespeeld. even wat blauwe flesjes gebruikt en klikken maar Dus heel spannend is dit niet!
Bovenaan