Zoekresultaten

  1. Kapitein Schuimkop

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Gezellig, nog een gast! Proost! Op een goede zoektocht naar de moordenaar van onze Piet.
  2. Kapitein Schuimkop

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Hé, mijn papegaai kan heel mooi zingen! Jammerrrrr dat jullie dat niet kunnen waarderen.
  3. Kapitein Schuimkop

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Ik ben er Saphira mijn liefste. Was even druk. In mijn hut heb ik allemaal snuisterijen, gevonden tussen de hangmatten van de bemanning. Tsja in elk stadje vinden, ruilen en onderhandelen ze wel wat.
  4. Kapitein Schuimkop

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Die dokterrrr vertrouw ik niet, ik hoorde in de bar dat mensen gaan hallucineren van zijn rare drrrankjes... vreemde vent. Onze kok was bij hem geweest vanwege een verkoudheid, maar werd helemaal bang van die kwakzalver.
  5. Kapitein Schuimkop

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Willen er mensen pizza? Ik trakteer op een rondje pizza! Laten we genieten om Piet te herdenken!
  6. Kapitein Schuimkop

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Nou nou, zo erg is mijn crew niet!
  7. Kapitein Schuimkop

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Ik heb wel eens beter geproefd, maar deze is zeker niet verkeerd! Mijn papegaai vind 'm ook goed smaken!
  8. Kapitein Schuimkop

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Zal ik zekerrrr doen! Ze kunnen wel wat ontspanning gebruiken na dit nieuws.
  9. Kapitein Schuimkop

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Mijn crew heeft wel even wat rust verdiend. Ze werken hard, stuk voor stuk. Ze zijn allemaal zo verschillend. Maar laat je niet foppen door hun uiterlijk. Stille wateren hebben diepe gronden en sommigen zijn zo bijgelovig als wat.
  10. Kapitein Schuimkop

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Donder en Bliksem, dat is onze geliefde Piet!!! Het is verschrrrrikkelijk! Altijd als ik iets kwijt was kon hij het vinden, als ik iets nodig had dan had hij het vaak. We zullen hem missen en hem een waardig zeemansgraf geven! Ik was zelf de hele tijd op mijn schip. Ik hoop dat we errrrachter...
  11. Kapitein Schuimkop

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Dat klopt, onze matroos Piet Pegleg is helaas niet terugkomen gisteravond.
Bovenaan