Zoekresultaten

  1. Geen Bug fellowship event alternatieve beloning lenteselectiekit werkt niet.

    Het was allemaal met de ultieme held actief ja. En de focus was altijd maximaal op daily specials winnen. En toch wel straf dat er echt niemand naar voren getreden is en zegt dat hij met die voorwaarden een lentekit gewonnen heeft. Gewoon 1 enkel iemand van alle servers op die ganse periode dat...
  2. Geen Bug fellowship event alternatieve beloning lenteselectiekit werkt niet.

    Oké dan richt ik mij tot de community en vraag bij deze of iemand (gewoon 1 enkele persoon) al eens een lenteselectiekit gewonnen heeft nadat hij de standaard daily special heeft omgeruild naar de lenteselectiekit. Het mag niet de standaard daily special zijn geweest, het moet een lentekit zijn...
  3. Geen Bug fellowship event alternatieve beloning lenteselectiekit werkt niet.

    Maar kan je dat nakijken en testen aub. Je moet toch een testserver hebben waarop je kan blijven daily specials wisselen tot als je de lenteselectiekit als ALTERNATIEVE beloning krijgt en jaag er dan eens 40K reisrantsoenen door. Je hebt nu binnen de 2 minuten gezegd dat is geen bug zonder het...
  4. Geen Bug fellowship event alternatieve beloning lenteselectiekit werkt niet.

    Beste, De eerste keer dat de lenteselectiekit de standaard daily special was heb ik er ergens tussen de 8k en 12k reisrantsoenen aan gespendeerd en heb toen er 21 lenteselectiekits uitgehaald. Ik heb nu 2 keer de lenteselectiekit als alternatieve beloning tegengekomen en heb daar nog eens 4K...
Bovenaan