Zoekresultaten

  1. relieken tempel

    Ik zie hier verschillende meningen over, toch komt hij op een lijst van beste GG er hoog uit. zouden jullie deze wel / niet bouwen? en tot welk level zouden jullie hem dan doen? en zouden jullie hem (zodra het kan ) op g aanraden? en hoe op andere werelden>
  2. GE rewards

    ben nu bij begin ACT 4, maar vind de rewards nog steeds niet denderend... worden die beter? is het waard om GE uit te spelen? red het qua strijdkracht niet meer. dus moet onderhandelen met goederen kost en her en der ook diamanten voor extra buurten (al 70 dias weg)
  3. Discussietopic: Zomerevenement 2022

    voor welke prijs gaan jullie in het zomer event?
  4. Opeisen items zomerevenement

    is idd onzin, is altijd 1200! en die zogenaamde spaartpot is ook onzin
  5. Beste GG om in te investeren en tip om sneller meer goederen

    Als je pharos en HC zou afwegen, pharos geeft goederen bonus maar met een HC heb je die goederen toch al? Dan zou je toch 1 van die 2 nemen. ?
  6. Beste GG om in te investeren en tip om sneller meer goederen

    over welke gebouwen heb je het dan? merk dat d event gebouwen ontzettend veel FP maken.. maar tis niet elke dag event
  7. Beste GG om in te investeren en tip om sneller meer goederen

    Hoofd account zit in dinegu En heb een paar minis Sponsors voor wat arc levels altijd welkom
  8. Beste GG om in te investeren en tip om sneller meer goederen

    Thx wat is een rn gesus? En mijn discord is yous#7667
  9. Beste GG om in te investeren en tip om sneller meer goederen

    Zou je dan nu aanraden de BMW te proberen te bouwen (moet eerste de BD), en die bijv tot lvl 5? en dan de rest focus arc? Ik merk nu ik beter inzicht in mn dorp krijg dat ik best weinig FP krijg, zeker nu er geen even is... miss 50 op n dag? Als niet minder
  10. Beste GG om in te investeren en tip om sneller meer goederen

    wat is BMW en wat is GSP? heb nu wel de SMB en merk per direct al inmens verschil in goud productie... die was t al waard.. lvl 1 al
  11. Beste GG om in te investeren en tip om sneller meer goederen

    Bedanktvoor je uitgebreide antwoord , maar de GG BSM zoiezo bouwen toch? En hoelang ben je wel niet bezif tot dat level ? En wat maakt de blauwe Melkweg zo goed ? Is voor kans dubbele productie en medailles ? En qua gebouwen bedoel je via de markt bij elkaar proberen te sparen ?
  12. Beste GG om in te investeren en tip om sneller meer goederen

    ja klopt!!! zou jij dan aanraden BSM te bouwen? voor die muntenbonus? (hoe kwam je op die 200% trouwens?)
  13. Beste GG om in te investeren en tip om sneller meer goederen

    Muntenproductie bonus is 55%, weet je hoe ik die naar 200% kan krijgen? en voorraden bonus is 78% bij munten staat er: 1.015.917: Klaar - en bij voorraden staat er 275.000 klaar -
  14. Beste GG om in te investeren en tip om sneller meer goederen

    CF heb ik op level 7.. al moet ik zeggen dat de missies die nu herhalen slechte rewards geven stadhuis bonus is 20000 en 7 fp Ik heb trouwens FoE help tool intstalleert... maar moet eerlijk zeggen dat ik het niet echt snap 1 FP kost 42950 goud
  15. Mogol nederzetting

    kan je dan kiezen welke nederzetting je doet? ik loop nu vast einde mogols... wat een drama
  16. Beste GG om in te investeren en tip om sneller meer goederen

    windboerderij: 15 FP heldentaverne: 11 fp dierenoversteep: 7fp hippodroom: 9 fp indiaas paleis set: 6fp (heb er 5 stuks, begin me af te vragen of ruimte waard is?) 5x kennisaltaar 1 fp 2x landhuis van heer
  17. Beste GG om in te investeren en tip om sneller meer goederen

    meeste FP: gentiala windmolen niveau 8 hippodroom baan voorderest veel kleine dingen zoals landhuis van de heer (2 FP ) en stuk of 5/6 kennisaltaar
  18. Beste GG om in te investeren en tip om sneller meer goederen

    dankje! alleen hoe edit ik die?
  19. Beste GG om in te investeren en tip om sneller meer goederen

    Wat is jou tip om bij het begin meer fp te krijgen? Ben net in n nieuwe wereld gestart voor erbij
  20. Goederen voor AO en HC

    Ik speel uiteraard in deze wereld en zou heel graag de AO en Hc bouwen mis allleen de goederen, bd heb ik. Is er miss iemand die me daarmee kan helpen ? Zit zelf in t moderne tijdperk …
Bovenaan