Zoekresultaten

  1. Nieuwe update?

    op PC ziet het legerbeheer ineens zo uit terwijl het normaal de hoovers altijd vooraanstaan is dit onderdeel van een nieuwe update of niet? Wanneer je het gevecht hebt gewonnen ziet het er gewoon normaal uit
  2. Opgelost GS

    ik heb op mobiel kan ik de percentages met hoeveel procent kans op uitputting niet meer zien en ook bij de uitputting in het klassement is niet meer te zien bij mij het aantal gebouwen is ook niet meer te zien met de gedaitaleerde optie.
  3. Nieuw Verkeerde volgorde springpompoen

    Als je kijkt naar wat dat springpompoen produceert in 5 min tot 24 uur zie je dat het in de verkeerde volgorde staat
  4. Max bedrag opleggen bij antiquair.

    Ik zie erg vaak dat als er een keer iets leuks komt in het antiquair er bijna altijd spelers zijn die er dan 100.000+ munten tegelijk opgooien zodat ze zo goed als zeker weten dat ze het krijgen. alleen als kleinere spelers dit ook zo willen is dat bijna onmogelijk. daarom had ik bedacht dat je...
  5. Geen Bug 2 steks oerouden gezichten

    ik heb in mijn inventory 2 steks met oeroude gezichten de ene kan ik verkopen in het antqair en de andere heb ik versleuteld ik heb al meerdere keren de game opniuew opgestart, bijde op slot gezet/ bijde open gezet alleen blijven het er 2
  6. Tips maken van een diafarm

    ik dacht in deze tijden word alles duurder in het spel om het eventgebouw max te krijgen (maar dat merken andere ook wel) maar zijn daar tips voor zoals handige gebouwen? welk TP? of nog wat tricks om er eentje te maken
  7. tips bij sparen aanvalsbonus

    ik zit met de aanvalsbonus op 319/235 voor mijn TP is dat erg weinig waardoor ik moeite heb om te vechten tijdens GS en PvP dus is er een mogelijkheid om dit redelijk snel op te krikken als je tips hebt of zelfs wilt helpen zet dat dan hieronder of stuur mij een PB op werled C daar heet ik ook...
  8. Nieuw wegklikken van diamanten kopen

    ik heb soms als ik per ongeluk op de diamanten koop knop druk en hem daarna weer weg klik dan gebeurt er dat hij 5 of meerdere keren terug komt in een paar seconden en dan weer terug staat ik zal hem dan moet refreshen of opnieuw moeten openen om de diamantaanbiedingen weg te krijgen het gaat...
  9. crossdeal C naar G

    ik ben opzoek naar iemand die me zou kunnen/willen helpen om een voorraadje van ongeveer 20.000 fp aan te maken daarvoor krijg je een 1 op 10 crossdeal met G ik stort daar 10 FP en jij hier 1 fp dagelijkse cross van ongeveer een half jaar PM bij interesse op C graag!
  10. HELP!!!!!!

    wilt iemand mij helpen aan zo'n 500 FP mag hij terugvragen op twee willekeurige werelden graag niet op E stuur ThomasX een PB op wereld C het is geen crossdeal
Bovenaan