Zoekresultaten

  1. Lady Uma

    Discussietopic 1.271

    Top... Eindelijk de beschadigde eenheden achteraan. flinke verbetering. :-)
  2. Lady Uma

    Discussietopic: Halloween 2023

    Geen idee of ik de tanden er te snel doorheen jaag..maar heb nu in 2 dagen 6x de eindbaas verslagen. idd...je moet je er even in verdiepen..dan is het goed te doen.
  3. Lady Uma

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Natuurlijk heb je gelijk. Ik heb er ook wel een paar mails aan besteed.. richting support. Heb zelfs met Camtasia opname vh scherm gemaakt..waarin dingen te zien zijn..die mij in mijn jarenlange ervaring met GVG nog nooit gelukt zijn. Idd..ban ze er gewoon uit..moet niet zo lastig zijn..maar ik...
  4. Lady Uma

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    GVG is qua Tactiek het meest uitdagende spel onderdeel. 2 nadelen..je moet iedere avond om 20.00 klaar zitten..en je kunt (vooral als leider) eigenlijk niet gemist worden. Ander nadeel. Het vele gecheat met botjes en scripts. In mijn optiek...Niet Inno heeft GVG om zeep geholpen. Wel de...
  5. Lady Uma

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Je kunt in de kist kijken hoeveel divisie punten je krijgt en deze bij je huidige totaal optellen. Ik zie op E dat je/jullie al in Diamant zitten. Maar plek 1 geeft 150 divisie punten dus als je in een andere wereld in platina zit dan zal je idd een Divisie stijgen. Nee de moelijkheids graad...
  6. Lady Uma

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Allemaal aannames. Nergens op gebaseerd. Je hebt mij ook beschuldigd van het landen met O2..ik zou zeggen..vraag het Support eens..voordat je hier dingen gaat lopen gillen. Daarnaast..jij landt ook op verzoek van DEI achter ons..dus...deze beschuldiging kan net zo goed jouw kant op gaan. Zoals...
  7. Lady Uma

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Ik denk niet dat Inno moeite heeft met (echte) actieve spelers...maar ik denk wel dat inno moeite heeft met mensen die dmv scripts en botjes automatisch vechten op een gratis sector. Dit gebeurd zeer waarschijnlijk ook op GVG. Als er wordt geklaagd krijg je als standaard antwoord. "we houden t...
  8. Lady Uma

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Als je altijd 2e wordt.. heb je dus altijd 1000 fragmenten in 1 seizoen..je hebt er 7500 nodig voor 1 level..dus 'nooit' lijkt mij hier niet van toepassing. Je hoeft wiki niet op. gewoon in de kisten kijken. p1 = 3000 p2 = 1000 p3 = 500
  9. Lady Uma

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Ik vindt de aanpassingen van Gs ook fijn. Voorheem had je de drang maar te zorgen dat je erbij moest zijn als er gratis gemept kon worden. En dat gaat nou eenmaal niet als je ook werkt en een gezin hebt. Nu moet je ook als gilde veel tactischer bekijken waar vecht ik wel mee en waar niet...
  10. Lady Uma

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    daar heb ik naar gekeken..er staat een vlaggetje bij 145% blauw...dus de bonus voor GS...waar in GS hebben wij blauwe bonus nodig?...is mijn vraag.
  11. Lady Uma

    Vechten In Titan

    100% Eens met FDM...Zet een speler uit gilde A..tegen een speler uit gilde B ..tegen elkaar..op 1 sector...één speler uit titan..de andere uit Jupiter..beide exact dezelfde bonus. Wedden dat de jupiter speler sneller is en de sector binnen haalt. Ik zou niemand adviseren naar Titan te gaan. ja...
  12. Lady Uma

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    mis ik iets.. waar gaan we de 145% blauwe bonus gebruiken in de nieuwe gs opzet? (vergeten tempel) Er staat een vlag van gs bij..dus niet te gebruiken in GE. ga ik vanuit
  13. Lady Uma

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Dit vind ik wel een interessante vraag. Hoop dat iemand hier ook antwoord op kan geven. bvd.
  14. Lady Uma

    GS wederom waardeloze indeling.

    Dus...er is geen strijd voor The Knight als jullie samen met flower, badeend, Brotherhood, de poppies en bv op Koers in een gilde strijdperk zitten? Apart.. Maar prima hoor..als jullie wel bij de sterkere gildes in de gs willen zitten.. Mij zit je niet in de weg. Nogmaals..wij willen enkel dat...
  15. Lady Uma

    GS wederom waardeloze indeling.

    Geen probleem hoor dat ik het aan jou even wat duidelijker uit moet leggen. Gs bestaat niet pas 50 seizoenen. ze zijn het sinds 50 seizoenen aan het bij houden..in het begin was Divide dominant.. daarna is Ocean's een tijd dominant geweest..en tegenwoordig wint Mustang. Dat wil niet zeggen dat...
  16. Lady Uma

    GS wederom waardeloze indeling.

    Dat vind ik dus zo jammer.. dat sommige gildes niet altijd maximaal kunnen meppen...omdat ze anders het volgende seizoen helemaal niet kunnen meppen.. Wat Tre dus eerder schreef..je wordt dan gestraft omdat je eerste bent geworden. Dit zou niet het geval zijn als de grootste giles gewoon bij...
  17. Lady Uma

    GS wederom waardeloze indeling.

    Misschien moet jij even moeite doen het gehele bericht te lezen. "en we zouden natuurlijk vanuit ons opleidings gilde mensen doorkunnen sturen naar Flower...De riddertjes in de Nee fase...Vrij wereld etc...om in godsnaam maar wat te meppen te hebben..maar is dat niet de omgekeerde wereld?..."...
  18. Lady Uma

    GS wederom waardeloze indeling.

    Wat een ongenuanceerde nietszeggende opmerking. Het feit dat jullie niet mee kunnen is natuurlijk niet onze schuld.. En om dan een (sterk) gilde maar weg te wensen is wel een hele makkelijke (en sneue) oplossing. Als Uk, DEI ..Mustang en Ocean's in 1 toernooi zitten..is het helemaal niet...
  19. Lady Uma

    GS wederom waardeloze indeling.

    Juist omdat wij een hele goede opleidings gilde hebben (Ocean's II.. ) en een goede doorstroom naar Ocean's I..zijn wij zo sterk geworden..en ja..dan kan je zeggen..jullie maken zelf het probleem...en we zouden natuurlijk vanuit ons opleidings gilde mensen doorkunnen sturen naar Flower...De...
  20. Lady Uma

    GS wederom waardeloze indeling.

    Wat heeft een spelonderdeel voor nut als het Inno niet lukt gelijkwaardige gildes bij elkaar te plaatsen. Wederom weten wij 10 seconde na start Gs al dat we kampioen gaan worden en dat de andere gildes klagen dat wij hun geen ruimte geven. Waar is het onderdeel 'strijd' gebleven in het Gilde...
Bovenaan