Zoekresultaten

  1. Discussietopic geschiedenis evenement 2024

    Top event. De daily's en andere beloningen vliegen weer binnen, net als bij halloween afgelopen keer. De graphics zijn wel wat jammer en de animaties wat traag, maar ach. De nerf van het eventgebouw qua zijdewever fragmenten is ook helemaal goed, alleen wel slordig dat het pas is gedaan toen het...
  2. Discussietopic 1.280

    De alles monteren knop is wel fijn, zou alleen nog fijner zijn als je kan selecteren welke je wilt monteren en dan dus eigenlijk vooral welke niet.
  3. Discussietopic: Quantum Invasies

    Bij de bovenste lijn (voltooien van moeilijkheidsgraad) staan aantallen als 250/500 fragmenten, maar tot nu toe niks van terug gezien in inventaris, dus die krijgen we niet? Het is gewoon een beetje onduidelijk op de manier waarop het is weergegeven in het spel en via de aankondiging vind ik er...
  4. Discussietopic: Quantum Invasies

    Hoe zit het eigenlijk met de beloningen bij het voltooien van een moeilijkheidsgraad? Er staat 'om kans te maken op'. Geen zekerheidje dus dat je 1 van de 3 beloningen pakt? Zie in elk geval geen fragmenten erbij na het voltooien van lll & IV
  5. Discussietopic: Quantum Invasies

    Bij dat aantal staat aanbevolen en niet vereist, wellicht kom je toch een eind met minder?
  6. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Beta spelers representeren niet echt de live server spelers, net als het handjevol spelers dat vooral overal negatief op reageert hier en continue blijven herhalen dat ze stoppen met foe. Ik vind het wel een beetje dramaqueenen. Vind het best logisch dat er op beta gewoon getest wordt, een...
  7. Discussietopic: Quantum Invasies

    Precies ledenaantal zegt niks, het gaat om het aantal actieve/fanatieke spelers per gilde. En beperkingen voor gilden vanaf 70 leden en voordelen voor gilden die er minder hebben, gaat helemaal niks oplossen en maakt het waarschijnlijk alleen maar oneerlijker. Dan krijg je gewoon gilden van (ik...
  8. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Denk dat 'het werkelijke probleem' vooral een groepje spelers zijn die nogal snel dramaqueenen.
  9. Discussietopic: Quantum Invasies

    Zie het probleem qua QI en gilde grootte niet zo. Snap eigenlijk ook nooit zo goed, waarom een gilde met 10-40 precies evenveel zou moeten kunnen als een gilde met 70+ leden. Als daar wel rekening mee gehouden wordt, krijg je vanzelf wel gilden met 40 (actieve/fanatieke) leden en is dat ook weer...
  10. Discussietopic: Quantum Invasies

    Klopt, enkel kan je wel pas deelnemen aan kampioenschap vanaf 3 leden
  11. Discussietopic: Quantum Invasies

    Zijn er spel onderdelen die je in competitie verband wel goed als eenmansgilde kan doen?
  12. Discussietopic: Quantum Invasies

    Vind het wel geinig :) Wel nog even zien of het over een aantal ronden nog steeds leuk is
  13. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Zal wel meevallen met de spelers die stoppen, zo actief werd gvg nou ook weer niet gespeeld als je naar het aantal actieve spelers per server kijkt.
  14. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Opvolger/vervanging maar net hoe je er betekenis aangeeft en het invult voor jezelf, maar dat had idd wellicht duidelijker gecommuniceerd kunnen worden.
  15. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    GS is een onderdeel met tijdsdruk waar je direct vs een gilde mept. QI lijkt daar (in een oogopslag) niet bepaald op, wat dat betreft lijkt gvg meer op GS of eigenlijk andersom. En er is toch nergens gezegd dat QI een gvg 2.0 zou zijn? Als 20:00 heilig is, ga je dan toch gewoon met een groepje...
  16. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Altijd goed om iets af te schieten, voordat het er daadwerkelijk is ;)
  17. Verbetering GS

    Het is natuurlijk wel een strijdperk en de 2 gilden die je noemt zijn waarschijnlijk in strijd met elkaar, dus ja die pakken wat ze kunnen. Als je op je gemakje wilt meppen en beloningen wilt pakken, zouden er net zo goed geen poules kunnen zijn en kunnen we het farm grounds gaan noemen oid...
  18. Discussietopic mini uitdagingen

    O ik snap dat het een uitdaging is en zou die prima (3x) kunnen voltooien. Zie enkel het nut er niet van in om ze te doen als ik er gebouwen mee binnenhaal die vervolgens de antiquair opgaan. Ik bewaar opdrachten/tickets/munten wel voor wanneer er een dagprijs langskomt die ik wel wil hebben en...
  19. Discussietopic mini uitdagingen

    Met het huidige event de (eerste van 3) rival challenges niet afgemaakt, totaal de moeite/munten/tickets/dia etc niet waard als je geen leuke dagprijs hebt. Heel leuk dat je (gouden) tickets kan winnen, maar het staat niet echt in verhouding naar mijn idee.
  20. Verbetering GS

    Dus om zelf meer te kunnen in dia, moeten andere gilden nog meer beperkt worden? Goeie oplossing wel :p
Bovenaan