Zoekresultaten

  1. FantasyFan

    testtopic

    topic om te testen
  2. FantasyFan

    vinkje schattenzoektocht

    Zoals jullie inmiddels al wel gemerkt hebben, is het vinkje wanneer je in de schattenzoektocht kunt innen, niet meer altijd aanwezig. Het was natuurlijk ook wel irritant dat deze er altijd stond, ook als je niets met die schattenzoektocht deed. Het is nu verandert waardoor het vinkje nog maar...
  3. FantasyFan

    Geen Reproductie [25809] Flitsen van willekeurige gebouwen in stadsoverzicht

    Dit was opgelost door de stappen te volgen zoals hier beschreven; http://forum.nl.forgeofempires.com/showthread.php?9105-Hardwareversnelling-Spel-verloopt-traag-of-heeft-slechtere-prestaties-met-HA&p=146488&viewfull=1#post146488 Echter enige tijd geleden is dit probleem weer teruggekomen, lijkt...
  4. FantasyFan

    Geen Bug Vlam Pharos anders met hardwareversnelling

    Gebruikersnaam: FantasyFan Wereld: Arvahall De vlam van de Pharos van Alexandrië ziet er met de hardwareversnelling heel anders uit, en persoonlijk vind ik, een stuk minder mooi. Zonder de hardwareversnelling; Met de hardwareversnelling;
  5. FantasyFan

    Discussietopic FoE Voetbalbeker

    » Aankondiging FoE Voetbalbeker « De competitie begint binnenkort. Je kunt hier terecht voor de voor- en nabesprekingen. :)
  6. FantasyFan

    FoE Voetbalbeker

    FoE Voetbalbeker De tijd is daar! Het meest belangrijke toernooi op de Forge of Empires werelden zal starten op 12 juni. Ervaren voetbalspelers zullen in je buurt arriveren om te strijden om de FoE Voetbalbeker! Heb jij genoeg moed om je stad naar de overwinning te leiden in een spannende...
  7. FantasyFan

    Geen Bug Knop knippert niet altijd bij nieuw bericht gildeforum

    Ik meende het al eerder gezien te hebben, maar nu heb ik het met zekerheid geconstateerd, en uitgesloten dat het een gemist bericht van eerder was. De knop knippert niet altijd bij nieuwe berichten op het gildeforum. Ik had zelf een bericht op het gildeforum geplaatst, maar bij reacties van mijn...
  8. FantasyFan

    Duplicaat Geschiedenis pop-up tijdens gevechten

    Ik was op zoek naar het topic dat daar ooit over was, om te vragen hoe het daar mee zat, en vind deze tot mijn verbazing in het archief, gemarkeerd opgelost. Ik heb hier echter nog steeds last van, en volgens mij is het nooit opgelost geweest. En als dat al zo was, dan is dat toch maar heel kort...
  9. FantasyFan

    productiekosten en handelsverhoudingen van goederen

    Wat zijn de productie kosten van de verschillende goederen? En wat betekent dit voor het handelen tussen goederen van verschillende tijdperken? Waar het natuurlijk duidelijk is dat de goederen van een en hetzelfde tijdperk gelijk in waarde zijn, geldt dit zoals je ziet niet voor goederen uit de...
  10. FantasyFan

    Opgelost Verwarrend taalgebruik bij pop-up van gebouwen

    Bij de pop-up van gebouwen in het bouwmenu en onder onderzoek, is sinds de komst van het progressieve tijdperk met de toevoeging van tweebaanswegen, de vereiste voor type wegen toegevoegd. Bij de gebouwen die een tweebaansweg nodig hebben staat netjes "tweebaansweg vereist", bij de overige...
  11. FantasyFan

    indicatie dat iemand een nieuw GG heeft neergezet

    Als iemand zijn eerste GG heeft neergezet, kun je dat duidelijk zien door het icoontje dat naast hun avatar verschijnt. Maar je kunt nergens snel zien als iemand een nieuw GG heeft geplaatst als hij of zij er al een of meer heeft. Dit is informatie dat toch handig kan zijn. Zowel voor buren...
  12. FantasyFan

    Opgelost Berichtencentrum en geschiedenis verschijnt regelmatig 2 keer

    Ik krijg al geruime tijd telkens dubbele meldingen. Zowel voor de geschiedenis als voor berichten. ik open de tab met het spel, krijg een melding van de geschiedenis, zoals normaal, het berichten icoontje knippert, dus ik lees de nieuwe berichten, vervolgens haal ik mijn productie op, en krijg...
  13. FantasyFan

    Opgelost geografie op kaart terugvinden op slagveld werkt niet goed?

    In de changelog van de afgelopen update stond het volgende; Kom ik het volgende tegen; Naar aanleiding van het voorgaande, zou je van de oplichtende sector, die er zwaar bebost uit ziet, toch verwachten dat er veel bos en struiken op het terrein te vinden zullen zijn. Niets is minder...
  14. FantasyFan

    aangenomen aanbieding meteen herplaatsbaar via geschiedenis

    Ik heb meestal veelal dezelfde aanbiedingen staan, wat ik produceer voor wat ik niet produceer, uit hetzelfde tijdperk en uit omliggende tijdperken. Als dan een deel van mijn aanbiedingen is aangenomen, en een deel niet, is het nogal wat gedoe om uit te zoeken welke aanbiedingen ik opnieuw neer...
  15. FantasyFan

    Geen Bug Foutje bij missie

    Ik heb nu de missie "domineer het industriële tijdperk", waar ik van elke soort industriële troepen er 3 moet hebben. Bij de voortgang wordt nu aangegeven dat ik er 12 van de 15 heb, maar dat klopt niet. Ik heb pas 3 soorten industriële militaire gebouwen staan. Te weten de fuseliersbaan, het...
  16. FantasyFan

    typo inzending GG wedstrijd.

    Zie nu een typefoutje in mijn inzending voor de GG wedstrijd, is dat een probleem? Ben de W in Neuschwanstein vergeten.
  17. FantasyFan

    Opgelost stop het verspringen van aanbiedingen bij het aannemen van een aanbieding

    Ik vind het echt mega irritant dat als je in het handelsoverzicht een aanbieding aanneemt, alle andere aanbiedingen opeens verspringen naar een compleet andere volgorde. Waar is dit voor nodig? Nergens toch? Zie je een aantal aanbiedingen die je wel wilt aannemen, neem je er een van aan, moet je...
  18. FantasyFan

    Opgelost probleem bij tegelijk klaar zijn van 2 missies

    Ik ben al een tijdje aan het eind van de koloniale tijd, en heb dus al een tijdje dezelfde roulerende missies. Nu had ik al eerder gemerkt dat ik soms niet meteen een nieuwe missie kreeg voor een afgeronde, maar wist niet welke omstandigheden dit veroorzaakte. Maar nu is het me wel duidelijk...
  19. FantasyFan

    Probleem met de opzet van grootse gebouwen

    Nee, niet weer een topic met gezeur over de grootse gebouwen denk je misschien, maar dit gaat toch over iets anders dan wat er tot nu toe gepost is. Ik heb een probleem geconstateerd met hoe de grootse gebouwen nu opgezet zijn. Dit begin je nu langzaam aan al te merken. Feitelijk werkt het...
  20. FantasyFan

    Geen Bug goederen via eigen aanbiedingen tellen niet bij valentijnsmissie

    Nu moet ik voor de valentijnsmissie 3 van elk koloniaal goed verkrijgen, ik had van 4 goederen er al 3 verkregen, en moest alleen nog 3 papier. Dit is nogal schaars binnen mijn buurt en gilde, dus had ik zelf een aanbieding neergezet, in de hoop dat iemand die aan zou nemen. Ik zie vanochtend in...
Bovenaan