Zoekresultaten

  1. Dock

    Jezus, nog steeds geen gondelmarkt! Ik kijk serieus elke dag. Weten jullie het zeker dat hij er nog in zit?
  2. Dock

    Omdat hij mooi is! hij levert niks op, maar ik vind het toch waard om m te plaatsen. Ik denk dat het goed zal staan in mijn stad. Ik kan het veroorloven. Goed om te horen dat hij er nog. Ik kijk al een aantal maanden iedere dag! Ik word nu wel ongeduldig. Ik wacht dan nog af. Bedankt!
  3. Muziek

    Helaas zit ik alleen op de ipad. Settings zijn heel beperkt.
  4. Dock

    Hi, ik wil graag de gondelmarkt. Ik zie hem niet meer in het antiquair. Zit hij nog wel in het spel?
  5. Muziek

    Ik ben nu na twee en een half jaar aangekomen in het tijdperk morgen. De muziek is afschuwelijk. De drie muzieknummer voor deze tijdperk gaf je een lekker magisch ontspannend gevoel, ik krijg de zenuwen van dit nieuw liedje. Zou echt fijn zijn als je de oude nummers kon afspelen. Heb nu de mp3’s...
  6. Nieuw Medicijnman

    Hi, Snellere voorraadverzameling werkt niet bij medicijnman. Zou het wel moeten doen. Strandbar, Fanwinkel, Foeberge-winkel, banketbakkerij etc doen het allemaal wel. Op wiki staat dat de medicijnman ook munten produceert als het gemotiveerd is, dan zou ik het nog snappen maar hij is ook niet...
  7. Engelse forum

    Hi, is het mogelijk om op die engelse forum te registeren? Bij mij zegt hij steeds dat mijn gaming id niet bestaat. Ik vind deze NL-versie een stuk minder. Hier staan geen spoilers. Waarom is dat?
Bovenaan