Zoekresultaten

  1. alosta

    Geen Bug M/O vriendelijke helpers

    Via vriendelijke helpers zie ik dat ik 3 vrienden zou kunnen helpen. Wanneer ik dan in mijn vriendenlijst kijk, vind ik deze 3 vrienden niet terug. Er waren wel 3 personen waar ik nog een 5tal minuten voor moest wachten. Dit heb ik gedaan, heb M/O gedaan en toen was ook mijn vriendelijke...
  2. alosta

    Extra tabblad bij Grootse Gebouwen (mobiel)

    Op mobiel heb je rechtsonder de mogelijkheid om op Gr. Gebouw te duwen. Dan heb je 2 tabbladen: Grootse gebouwen en Bijdragelijst. Zou het niet een ideetje zijn om nog een 3de tabblad te maken waarop al je huidige GG's in lijstvorm wordt weergegeven? Zo zie je ook direct hoeveel erin zit. Ik...
  3. alosta

    Tellen aan de hand van weetjes

    In plaats van het klassiek tellen tot 500, 1000, of wat dan ook, laten we deze keer tellen aan de hand van weetjes: je zegt gewoon een weetje bij het getal dat jij hebt. Ik zal beginnen met 0. 0 werd vroeger, onder meer bij de oude Romeinen en Grieken, niet als een belangrijk/volwaardig getal...
  4. alosta

    Nieuw Aantikken GG's werkt niet (mobiel)

    Daarnet wou ik op F naar mijn CDM gaan om verder aan te vullen (via gsm), echter lukt het me momenteel niet meer om rechtstreeks op de GG's (het gebouw zelf) op F te duwen om zo bij te vullen. Ik dacht eerst dat het aan mijn internet lag, maar op B/de rest van het spel werkt wel perfect. Ook kan...
  5. alosta

    Gildestrijdperken - nieuwe functie om gevechten gemakkelijker te coördineren

    Zou het mogelijk zijn om een nieuwe functie in de gildestrijdperken in te voegen? Naast het markeren van een sector (doelwit/stoppen met vechten) zou het handig zijn moest men kunnen instellen dat er x aantal gevechten voor het einde (bv. vanaf 150 van de 160 voltooide gevechten) automatisch een...
  6. alosta

    Forge Plus (afbeelding mbt fp/kasteelpunten misleidend?)

    Eventjes jullie mening (en evt. feedback naar Inno toe), wekt deze +15000 kasteelpunten bij jullie ook de indruk op wanneer je snel kijkt dat je 15000 fp krijgt wanneer je dit pakket koopt? Ik vind het alleszins heel slecht geplaatst/misleidend. Is misschien iets om in de toekomst aan te passen...
  7. alosta

    Oorlog Oekraïne

    Ter navolging van het statement van InnoGames (trouwens bedankt Inno, vele kleine beetje vormen een geheel!): Met alle respect voor het Rode Kruis, toch hebben ik, en vele andere Belgen, na de overstromingen in Wallonië het vertrouwen verloren in het management (en ben niet meer zo geneigd om...
  8. alosta

    Spelletjeshub

    Korte samenvatting: er komt een spelletjeshub waarin men dagelijks uit een 3-tal denkspelletjes (denk aan sudoku, mijnenveger, nonogram...) kan kiezen en zo een prijs (elk spel heeft een andere prijs) kan winnen. Er zijn steeds 3 moeilijkheidsniveaus waarvoor men kan opteren. Hoe moeilijker, hoe...
Bovenaan