Zoekresultaten

  1. alosta

    Let's Meme - Discussietopic

    Komen ze publiek, of evt. op de speelplaats dit verder zetten (kunnen er in de toekomst ook nog gemaakt worden)? Ben wel benieuwd naar de rest.
  2. alosta

    IDEE! Online status zien van medespelers,vrienden. (offline)(online)

    Niet echt een meerwaarde vind ik, je kan al zien of een vriend recent online is geweest. Bovendien is een onlinestatus geen synoniem voor aanwezig - ik heb ook al voorgehad dat het spel 1 à 2 uur op de achtergrond blijft draaien zonder het door te hebben, en dan pas wegklik. Is een beetje...
  3. alosta

    Geen Bug M/O vriendelijke helpers

    Wat is je definitie van lang open haha?
  4. alosta

    Geen Bug M/O vriendelijke helpers

    Edit: nu opnieuw, 10 minuten verschil in tijd
  5. alosta

    Geen Bug M/O vriendelijke helpers

    Via vriendelijke helpers zie ik dat ik 3 vrienden zou kunnen helpen. Wanneer ik dan in mijn vriendenlijst kijk, vind ik deze 3 vrienden niet terug. Er waren wel 3 personen waar ik nog een 5tal minuten voor moest wachten. Dit heb ik gedaan, heb M/O gedaan en toen was ook mijn vriendelijke...
  6. alosta

    Prijsstijgingen etc.

    "Om een eerlijke prijsstelling voor al onze platformen te hanteren hebben we besloten onze Google Play prijzen te verhogen naar hetzelfde niveau als die van Apple." Of je (en daarmee bedoel ik niet de gewone moderatoren, ik weet ook dat zij weinig aan het beleid van bovenaf kunnen doen) kan die...
  7. alosta

    Afstuderen

    Ik kan je helaas niet verder helpen (zelf nog aan het studeren, nog niet op zoek), maar alleszins veel succes! Heb zelf al ondervonden hoe lastig het kan zijn voldoende respondenten te vinden.
  8. alosta

    Diamantenrush - Discussietopic

    Bedankt, da's inderdaad een pak deze keer
  9. alosta

    Diamantenrush - Discussietopic

    Wat ik me afvraag, hoeveel deelnemers doen er zo mee?
  10. alosta

    Beste GG om in te investeren en tip om sneller meer goederen

    CF hangt van persoon tot persoon af, heb je wel veel tijd voor bv. herhaalmissies? Ook is het met de komst van vele nieuwe gg's een beetje teniet gedaan. Arc als eerste naar 80 (via 1.9), maar zorg dat je toch wel al een redelijke basisproductie van fp hebt. Voor de rest inderdaad zeus, cdm en...
  11. alosta

    Diamantenrush - Discussietopic

    Inderdaad, 's avonds nog eens geprobeerd en toen lukte het wel.
  12. alosta

    Diamantenrush - Discussietopic

    Ik geraak wel niet in het subforum
  13. alosta

    Diamantenrush - Discussietopic

    6 :p Maar volgens mij is dit nu een zuiver gokspel en kan je er zelfs een nummergenerator tegenaan gooien op goed geluk?
  14. alosta

    Discussietopic: Broederschapsevenement 2022

    Vroeger kon je wel de nevengebouwtjes scoren, ook al was het maar 1 keer, als je geen dia uitgeeft. Nu is het simpelweg: geen dia = geen gebouw.
  15. alosta

    Discussietopic: Broederschapsevenement 2022

    Taveerne is een prachtig gebouw Wel spijtig dat men, deze keer door het bloemenmeisje, meer en meer de focus op dia's kopen wilt leggen. Een beetje oppassen dat het niet te commercieel wordt met de forge plus, reclame...
  16. alosta

    Discussietopic Fauna Evenement 2022

    Ik vind dit een leuk event haha Had wel het gevoel dat het moeilijker was om de complete set te bemachtigen (wat uiteindelijk is gelukt), mss iets om volgende keer naar te kijken.
  17. alosta

    Geen Bug Geen keuze bij dagopdracht en niet op te zoeken vriendin

    Ik heb liever dat ik alles kan omruilen en dat de kans 50/50 is dat het makkelijker/moeilijker is (dus geluk hebben, liefst wel een opdracht van andere categorie, om te voorkomen dat je de 3,5k taveernezilver wegklikt, en ineens 4k moet verzamelen), dan soms niets kunnen ruilen. Voor mij is 4k...
  18. alosta

    Geen Bug Geen keuze bij dagopdracht en niet op te zoeken vriendin

    Ik heb al voorgehad dat ik bv. x keer 8 uur moet inzamelen of een continent moet veroveren, op zich geen probleem, maar heb geen zin om te wachten/veroveren, dan duw ik op wissel en krijg ik 'verzamel 4k taveernezilver'. In mijn opzicht is dit juist moeilijker?
  19. alosta

    Geen Bug Geen keuze bij dagopdracht en niet op te zoeken vriendin

    Ja, is hier regelmatig, de logica achter waarom je sommige opdrachten wel/niet kunt ruilen heb ik nog niet gevonden.
  20. alosta

    Geen Bug Geen keuze bij dagopdracht en niet op te zoeken vriendin

    Bedoel je een deelopdracht wisselen? Is bij mij ook regelmatig
Bovenaan