Zoekresultaten

  1. Madmetz

    Discussietopic 1.278

    Precies mijn reactie :)
  2. Madmetz

    Word Jumble 2023 - Discussietopic

    Ik zie vaak dezelfde vraag terug komen maar het staat gewoon in de regels: De oplossingen kunnen jullie vervolgens dagelijks of in 1x doorgeven in het speciale subforum voor de inzendingen (klik). Dit zal dus 7 dagen duren.
  3. Madmetz

    Word Jumble 2023 - Discussietopic

    Ik ook. Ik vond dat de makkelijkste :).
  4. Madmetz

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Er bestaan geen gelijkwaardige gildes. In de top 8 vechten er ook maar 2 en 6 kunnen amper de map op. De uitputting is echt niet hoog genoeg. Je kunt als gildes de hele kaart overnemen en dan heb je nog gevechten over.
  5. Madmetz

    Black Friday "voordeel"

    Eens dus ik was al van een teleurstelling uitgegaan. Maar 50 FP voor 995 diamanten is wel echt heel grof.
  6. Madmetz

    Black Friday "voordeel"

    Je weet vanaf de aankondiging al dat het belachelijk gaat worden. Maar 50 FP voor 995 dia's. Dat slaat echt nergens op. Daar mag Inno zich gewoon voor schamen.
  7. Madmetz

    Discussietopic Broederschapsevenement 2023

    een A/B test houden tijdens een event is toch heel oneerlijk. Ik snap dat echt niet.
  8. Madmetz

    Discussietopic: Stopzetting van de Evenementenhub

    volgens het engelse forum wordt de hub op 10 feb uit de stad verwijderd.
  9. Madmetz

    Discussietopic: Forge Bowl 2022

    Je kunt ook nog een scoren via de ranglijst.
  10. Madmetz

    vragen over berichten topics

    Een topic kun je wel verwijderen. Een bericht niet.
  11. Madmetz

    ban zonder toelichting

    mijn ervaring is dat het achteraf best wel duidelijk was welke overtreding er begaan is. Ik zou het wel gek vinden als Inno geen reden aan wil geven.
  12. Madmetz

    Discussietopic: Forge Bowl 2022

    ik ook maar ik red het nog makkelijk op level 10
  13. Madmetz

    Discussietopic: Stopzetting van de Evenementenhub

    Had er iets van gemaakt waar je medailes kunt uitgeven.
  14. Madmetz

    Discussietopic: Forge Bowl 2022

    Beste koninginnen, beste koningen, op 27 januari introduceren we meer balanswijzigingen in Fiore Village, en deze keer zullen we ook ForgePoints toevoegen als beloning. De details staan hieronder: Niveau 4: 1 ForgePoint Niveau 5: 2 ForgePunten Fase 6: 3 ForgePunten Fase 7: 4 ForgePunten Niveau...
Bovenaan