Zoekresultaten

  1. elwiwi

    Nieuw [Mobiel, iOS] Geluid weg na switchen naar andere apps.

    Hallo Ik speel soms op mobiel, en heb altijd al last gehad van de bug dat als ik speel, en dan naar een andere app ga zonder foe te sluiten en dan weer terug kom, maakt de app eerst heel veel lawaai voor 1 of 2 seconden, en dan is al het geluid weg. Deze bug was er er eerder ook al, maar toen...
  2. elwiwi

    Goederen lenen uit Gildekas. (lees volledige post)

    Ik plaats hierbij de suggestie om deelnemers de mogelijkheid te geven om goederen te lenen uit de gildekas. dit zou met max. 100 goederen in totaal (niet van 1 stuk) te lenen, en dan zouden de geleende goederen weer terug gestort moeten worden om nieuwe te lenen. EXTRA GOEDEREN STORTEN ZOU GEEN...
  3. elwiwi

    Mogelijkheid om gebouwen te verkopen door de reconstructiemodus

    Als je nu in de reconstructiemodus bent, MOET je gebouwen die je niet kwijt wilt plaatsen door de reconstructiemodus heen, anders kan je de reconstructiemodus niet uit. Kan er een mogelijkheid komen om gebouwen via de modus te verkopen die je niet meer wilt hebben? dit kan handig zijn als je...
  4. elwiwi

    Fout(VERHOLPEN)

    Sinds 5 minuten, wanneer ik het spel via de microsoft store wil spelen, krijg ik deze melding: (afbeelding)
  5. elwiwi

    Markt met de bank

    De markt is nu alleen afhankelijk van spelers, en dat vind ik prima. Maar zou er niet een systeem gemaakt kunnen worden net als in sommige bordspellen dat je goederen zou kunnen ruilen met een BANK en niet met andere spelers? Dat de bank aanbiedingen plaatst of dat er een soort aandelenmarkt is...
  6. elwiwi

    Rendierenslee Minder duur

    De rendierenslee-cadeaus zijn op te halen voor 2995 diamanten. Dit is vrijwel onmogelijk op te halen zonder in-game aankopen. Dit vind ik jammer want dat is het echt niet waard. als je 0 diamanten had zou je op dit moment 55 euro moeten betalen om alle diamanten te verzamelen. Ik vind dat een...
  7. elwiwi

    De hele klas eruit gestuurd tijdens proefwerk

    Ik zit dus in het laaste jaar van Gymnasium, en we hadden vandaag een proefwerk frans. Iedereen haat frans, want het is gewoon de lastigste taal ooit. Anyways, we hadden dus dat proefwerk en die docent gaat even weg en blijft gewoon voor 5 minuten weg. Na die 5 minuten besloten een paar kinderen...
  8. elwiwi

    Open spel Tel tot zo hoog mogelijk voordat een mod post.

    1. Hier begin ik
  9. elwiwi

    Gebouwendiscussie

    [verwijderde topic]
  10. elwiwi

    Hi

    Ik ben in biologieles en er wordt nu een video afgespeeld van uhmmm iets :oops:
Bovenaan