Zoekresultaten

  1. Blauwdrukken

    Je kan in de app zien van welk GG je bd's gekregen hebt door op het sumbool van de bd te klikken.
  2. A/B Test: Vriendelijke helpers

    Net een update geïnstalleerd en opnieuw geprobeerd. Helaas ... slechts 17 van de 98 motivering werden meegeteld.
  3. A/B Test: Vriendelijke helpers

    Ik weet niet of de bonus bij de genoemde gg's wordt uitgekeerd, maar het m/o wordt in ieder geval slechts gedeeltelijk meegeteld bij het event. Opdracht: motiveer of knap x gebouwen op van andere spelers. Van mijn 66 gildegenoten werden er slechts 17 meegeteld.
  4. Antique dealer - 2 days option

    The 2 day option is only available for foe+ members (you can buy foe+ by clicking the horse and carriage that is located between the castle and the antique dealer).
  5. gildekas toevoeging

    Een knop waarmee een gildelid een volledig GG-pakket krijgt lijkt mij wel een leuke en haalbare kaart. Het is ook in overeenstemming met het (samenwerkings)principe van een gilde. Om eventuele gildehoppers die GG-pakketten trachten te scoren te ontmoedigen, kan er eventueel een minimumtermijn...
  6. Scrol functie

    Zou ook een oplossing zijn voor elke post waarin gevraagd wordt om onder de post niet te reageren. In sommige/de meeste gevallen (vul zelf maar in wat past) wordt er geen gehoor gegeven aan deze vraag waardoor de boodschap (meestal uitleg van een spelonderdeel) verloren gaat.
  7. Discussietopic 1.221

    Het uitzoomen is inderdaad een leuke toevoeging. Op de app vertraagd het spel soms wel. Zo kreeg ik bij een gevecht in twee golven in GE al de punten alvorens de resultaten van de tweede golf werden getoond. Ook bij het switchen tussen werelden duurt het soms even vooraleer ik de berichten kan...
Bovenaan