Zoekresultaten

  1. Commissaris Haversnor

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Heel jammer dit mijn beste Ravenzwart, dat gaat je wat jaartjes kosten. Maar ik neem aan dat iemand wel je landerijen in de gaten zal houden. Ik neem je nu mee naar het bureau en daar handelen we alles verder af. *pakt Ravenzwart bij de arm en verlaat samen met hem het Wolfshuis*
  2. Commissaris Haversnor

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Wat heb je daarop te zeggen Ravenzwart?
  3. Commissaris Haversnor

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Uit mijn bevindingen is deze conclusie gekomen. De boer had zaterdags in de bibliotheek de geschiedenis van het dorp gelezen en ontdekte, dat in het verre verleden zijn voorouders door de voorouders van de Candyman in het gesticht waren gezet. Er knapte iets bij de boer. Hij lokte de...
  4. Commissaris Haversnor

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    *gaat naast Ravenzwart staan* Ravenzwart beste kerel, hoe gezellig je ook doet de laatste dagen en behulpzaam bent naar de dames, zoals gewoonlijk, moet ik je helaas toch in de boeien slaan op verdenking van moord op onze onschuldige Candyman **doet snel de handboeien om bij Ravenzwart*
  5. Commissaris Haversnor

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Mag ik even stilte?
  6. Commissaris Haversnor

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Goed, allereerst wil ik iedereen bedanken voor al het speurwerk en meedenken. Het was een lastige zaak.
  7. Commissaris Haversnor

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Dankjewel Drakul *roert gespannen in de cappucino* Helaas kon de slager er niet bij zijn wegens andere verplichtingen
  8. Commissaris Haversnor

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Drakul heb je voor mij zo'n heerlijke cappucino? Dat kan ik wel gebruiken met alles wat ik te vertellen heb
  9. Commissaris Haversnor

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Goedenavond allemaal. Wat fijn, dat jullie allemaal zijn gekomen.
  10. Commissaris Haversnor

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Ik begrijp dat de journalist Th0rgal aanwezig is. Kun jij me bijpraten over de gebeurtenissen in het wolfshuis en de eventuele aanwijzingen? Anders zal ik eens verder rondvragen in het dorp.
  11. Commissaris Haversnor

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Gister heb ik de snoepwinkel bezocht. "Bij binnenkomst zie ik niets bijzonders. Geen sporen van een worsteling. Al het snoep lijkt nog in de bakken te liggen, hoewel de deksel van de sinassnippers toch een beetje scheef ligt. Ietsje verderop in de winkel vond ik een bonnetje op de grond...
  12. Commissaris Haversnor

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    *stapt het wolfshuis binnen* Goedenavond iedereen, Is iedereen al een beetje bekomen van de schrik? Hebben jullie de lampionnen al klaar staan voor vanavond? Ondanks het vreselijke nieuws gaan we toch de kinderen deze lampiontocht niet afnemen, dus ga jezelf verkleden en zorg voor een leuke...
  13. Commissaris Haversnor

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Mijn onderzoek gister begon in de tuin van het gesticht en eindigde in de bibliotheek waar ik Elvira heb helpen zoeken naar een boek over de geschiedenis van het dorp in de oogsttijd. Helaas hebben we het boek niet kunnen vinden. Ik ben met Elvira meegelopen richting het Wolfshuis, maar heb...
  14. Commissaris Haversnor

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Ik zie inderdaad een lege ruimte tussen de boeken. Laten we gaan zoeken.
  15. Commissaris Haversnor

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Misschien kwam er iets tussendoor? Kom Elvira, ik help je wel zoeken. Waar zou het boek moeten staan?
  16. Commissaris Haversnor

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    *denkt* Misschien heeft de boer wat nuttige tips uit het boek gehaald om een betere oogst te halen. De pompoenen zijn dit jaar niet heel groot geworden.
  17. Commissaris Haversnor

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Wat is er aan de hand, Elvira?
  18. Commissaris Haversnor

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Ik heb Eucalypta afgezet bij het Wolfshuis; Drakul mag mooi babysitten vandaag. Wanneer ik de bibliotheek in loop zie ik de mooie Halloween versieringen: uitgeholde pompoenen voor elk gangpad, vleermuizen aan het dak, een mooie bos rozen op de toonbank en een heleboel spinnenwebben op de boeken...
  19. Commissaris Haversnor

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Neem nog een paracetamolletje Eucalypta, dat lijkt mij beter dan te zoeken naar die planten. Heet het valkruid met een reden? Ik ga maar eens richting de bibliotheek aan de andere kant van het dorp, misschien vind ik onderweg nog wat aanwijzingen.
  20. Commissaris Haversnor

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    *denkt* Zo heb heb ik weinig aan haar als getuige, maar in de bar bij Drakul kan haar weinig gebeuren.
Bovenaan