Zoekresultaten

  1. Stamgast Rolf

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Bedankt allemaal, was erg leuk om te doen.
  2. Stamgast Rolf

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Ja inderdaad. Zal blij zijn als ze de dader gevonden hebben. Dan kunnen we Candyman een mooi plekje geven op de begraafplaats en dan stopt hij hopelijk met spoken hier. 1 Keer was voor mij genoeg in ieder geval. Ik blijf voortaan met halloween hier aan de bar zitten.
  3. Stamgast Rolf

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Ja ben erg druk geweest op het land om alles winterklaar te maken. Nog een paar daagjes en al mijn werk is klaar. Dan heb ik weer meer tijd voor een biertje hier. Verder is iedereen hier druk geweest met de voorbereidingen voor de begrafenis van onze Candyman.
  4. Stamgast Rolf

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Kan niet eens meer rustig genieten van een lekker koud biertje. wat een rommel hier.
  5. Stamgast Rolf

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Doe nog maar een pompoen on the beach Drakul, Mij krijgen ze niet meer naar buiten vandaag. Brrr
  6. Stamgast Rolf

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Brrrrr, Was dat nu een spook.... Hij leek wel erg veel op onze Candyman. Ik vind halloween erg leuk maar moet niks van echte spoken hebben. En door dit spook breek ik mijn benen bijna door een houten paal en pompoenafval hier achter het kapelletje. Wat een rotzooi. Het is hier toch geen...
  7. Stamgast Rolf

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Ik help je wel even Drakul. Ik moet straks alleen even wat andere kleren aan doen en de straat weer op.
  8. Stamgast Rolf

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    MMM. ik heb toch geen snoep gevonden op het veld. Maar zou me niet verbazen als die kraaien ermee vandoor gegaan zijn. al die glimmende papiertjes zijn ze dol op.
  9. Stamgast Rolf

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Goed idee Drakul, ze snoept een beetje teveel van haar eigen kruidendrankjes
  10. Stamgast Rolf

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Dat Arnika spul.... zijn dat van die gele bloemetjes? Ik heb daar in de zomer een heleboel van weggemaaid langs de slootkanten.
  11. Stamgast Rolf

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Ik heb mijn zegje gedaan, maar wie weet was het wel niks. ik had geen zin om te kijken.
  12. Stamgast Rolf

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Bedankt Drakul, zet maar op de rekening van Eukalypta.
  13. Stamgast Rolf

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Mwa, ik heb verteld wat ik gehoord heb, verder wat het hier te druk en met al dat geroezemoes kon ik mezelf niet eens meer verstaan.
  14. Stamgast Rolf

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Tuurlijk was ik hier gisteren ook Eukalypta. Maar je zult me vast niet gezien hebben. Je was een beetje druk met iemand anders.
  15. Stamgast Rolf

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Ik zat hier gisteravond rond een uur of half 7 te genieten van je overheerlijke stamppot, toen ik een raar geluid hoorde, alsof er een tak naar beneden viel. Het leek van achter je kroeg te komen. Misschien zaten er te veel kraaien in die oude kersenboom van je en is er een tak afgebroken.
  16. Stamgast Rolf

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Eyy Drakul heb je even, er schiet mij iets te binnen.
  17. Stamgast Rolf

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Zo net thuis van het werk, Even lekker onder het gemalen water staan en dan een pintje pakken in de herberg.
  18. Stamgast Rolf

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Wat een vreselijk nieuws. Zal rustig worden in het dorp zonder de Candyman.
Bovenaan