Zoekresultaten

  1. De Barman Drakul

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Daar sluit ik me geheel bij aan het was erg leuk om te doen en ook heel erg leuk om te zien hoe een ieder eraan deel heeft genomen. En ook aan het speuren is gegaan. En ik wil Phaere ook bedanken om dit op te zetten we hebben gezien dat dat het nodige organiseerwerk etc met zich meebrengt...
  2. De Barman Drakul

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Gefeliciteerd speurneuzen
  3. De Barman Drakul

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Geen dank graag gedaan was erg gezellig onder de vervelende omstandigheden van de candyman dan
  4. De Barman Drakul

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Helaas Beyzieee maar ik ben echt onschuldig ik zou zoiets nooit kunnen
  5. De Barman Drakul

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Ik ben heel benieuwd inderdaad ;)
  6. De Barman Drakul

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    ik, ik, ik had dit niet zien aankomen
  7. De Barman Drakul

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Maar wat???? Ravenzwart :eek:
  8. De Barman Drakul

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Word al roder en wacht in spanning af
  9. De Barman Drakul

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Misschien een goed idee th0rgal aangezien ik geen uitsmijters heb
  10. De Barman Drakul

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Goedenavond Commissaris, kleurt rood en geeft gauw een cappucino aan de commissaris
  11. De Barman Drakul

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    hahaha jij snapt hem aktepz, uiteraard zit er ook wodka in haar thee ;)
  12. De Barman Drakul

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    geeft grummpy een lekker glas jack, die snor die komt er niet hoor Eucalypta
  13. De Barman Drakul

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Goedenavond Aktepz, geeft een lekker koud biertje en een citroenthee voor Eucalypta
  14. De Barman Drakul

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Komt met bladen vol pompoenwodka en bier en andere versnaperingen binnen. Van het huis allemaal ik was even helemaal de weg kwijt geloof ik maar heb de weg weer terug gevonden en hoop dat de commissaris vandaag opheldering kan brengen
  15. De Barman Drakul

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Geeft th0rgal en de slager wat lekkers te drinken erbij. Hmmmz ga toch eens kijken naar die notities van de commissaris. oh en ik moet ook nog even een beetje de rommel van gister opruimen
  16. De Barman Drakul

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Oh ja hoor ik kan het prima met haar vinden maar zij is meer van de kruidentuintjes en de reform en nou ja je weet wel en dat samen met een lekker pintje is voor haar te on gezond dus nee ik maak geen gebruik van haar karretje. Tja die Candyman een echte clown altijd vrolijk en een heerlijke...
  17. De Barman Drakul

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Schenkt nog een glas in voor th0rgal, nee nee geen snor dan heb ik straks dat Eukalypta hier alleen nog maar blijft plakken dat vind ik geen goed plan ;)
  18. De Barman Drakul

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Slaap lekker aktepz rust maar goed uit zodat je morgen weer goed kan nadenken ;)
  19. De Barman Drakul

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Ik geloof aktepz dat de slager betoverd is door de geur van de parfum van Eukalypta maar waarom hij het zou willen slopen ook geen idee
  20. De Barman Drakul

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Maar jullie kunnen de slager dan toch ook wel meenemen dacht ik. Of is Elvira nog ergens??
Bovenaan