Zoekresultaten

  1. Nieuwsbrief

    Hmmm, ik ben zwak: ik het toch maar weer een support aanvraag ingediend. Als ze nieuwsbrieven verzenden niet op orde kunnen krijgen, kunnen ze misschien een mechanisme instellen om mensen via een andere weg de bonussen toe te sturen?
  2. Nieuwsbrief

    Ja, dit is denk ik ook de laatste keer dat ik een support aanvraag doe. Het is blijkbaar erg ingewikkeld om nieuwsbrieven te versturen. En dit is dan de enige nieuwsbrief die ik wil ontvangen. Zo'n beetje elk bedrijf in de wereld wil mij overspoelen met nieuwsbrieven, maar de ene die ik wil, is...
  3. Nieuwsbrief

    Ik begrijp dat ik weer eens wat sterren misloop voor het huidige evenement omdat ik nog steeds geen nieuwsbrieven ontvang. Toch jammer dat zoiets niet te fixen is.
  4. Nieuwsbrief

    Ik gebruik mijn eigen email server, ik heb alle email server logfiles van jaren, en kan zien dat er gewoon geen nieuwsbrieven van inno verstuurd worden. Wel emails als er bijvoorbeeld iets gebeurd op dit forum of als er weer eens een (nutteloze) reactie komt op een supportaanvraag.
  5. Nieuwsbrief

    Ik heb ook dit keer geen nieuwsbrief ontvangen. En ik heb al drie supportaanvragen hierover ingediend. @Leones kun je aangeven wat ik erin moet zetten om te zorgen dat er deze keer serieus naar gekeken word?
  6. Nieuwsbrief

    Ik kreeg de volgende reactie in m'n meest recente supportaanvraag: "Dat is een interne instelling ergens, het is een best complex systeem van dingen die samenwerken helaas, wat het soms lastig maakt om een oorzaak te vinden waardoor een mail niet wordt verstuurd of hoe dat is op te lossen."
  7. Nieuwsbrief

    Ik heb die 'oplossing' al meerdere keren gedaan, ook op aanwijzing van support, maar dat werkt bij mij dus niet.
  8. Nieuwsbrief

    Het evenement is zo goed als voorbij: ik heb geen nieuwsbrief ontvangen. Het lijkt er dus op dat sommige mensen wel en anderen geen nieuwsbrief ontvangen. En dat innogames het totaal niet interesseert.
  9. Contact Support geen nieuwsbrieven

    Gebruikersnaam: pyromax Wereld: Cirgard Flash Player versie: nvt Besturingssysteem: Windows 10 Browser & versie: Brave Version 1.29.76 Chromium: 93.0.4577.58 (Official Build) (64-bit), Chrome 92.0.4515.159 (Official Build) (64-bit) (cohort: Stable), Microsoft Edge Version 92.0.902.84...
  10. Nieuwsbrief

    Hallo, Ik heb ook al meerdere supportaanvragen hieraan besteed, en krijg alleen maar te horen: bij de volgende nieuwsbrief komt het vanzelf goed. Het supportsysteem werkt in dit geval dus niet, zijn er nog andere opties?
Bovenaan