Zoekresultaten

  1. Hoeveel leden in een lijntje?

    Ah gelukkig, ik dacht dat de limiet op 80 zat, dat had ik hier ook gelezen, maar dat bericht was van 2012, dus kan mij voorstellen dat dat in de tussentijd gewijzigd is.
  2. Hoeveel leden in een lijntje?

    Omdat wij met een aantal gildes samenwerken, hebben we ook gezamenlijke lijntjes. Kan iemand vertellen of er een maximum zit aan het aantal leden in een lijntje?
  3. Selectie tegenstanders in GSP

    Nog even een nabrander, het heeft dus niets met GVG te maken of je ranking in het algemeen klassement? Sec met GSP?
  4. Selectie tegenstanders in GSP

    Bedankt voor je uitleg! Duidelijk! Dus eigenlijk moeten we zakken om weer wat makkelijkere tegenstand te krijgen
  5. Selectie tegenstanders in GSP

    We hebben nu een aantal keren weinig kunnen knokken in de GSP doordat we het steeds tegen twee sterke tegenstanders moeten opnemen. Kan iemand mij vertellen op welke wijze de selectie van de tegenstanders in de GSP tot stand komt? Heeft dat met de ranking van je gilde te maken?
  6. Rechten GE

    Daar was ik al bang voor. Het zou mooi zijn als dat apart in te regelen zou zijn.
  7. Rechten GE

    Welke rechten heeft een speler nodig om levels in de GE te kunnen openen?
  8. Tabbladen in inventaris

    Tabbladen in je inventaris (zoals bij bouwen) zodat makkelijker een onderdeel te vinden is (bijvoorbeeld goederengebouwen, versiersels e.d.)
Bovenaan