Zoekresultaten

  1. boreanaz

    Open spel clash of countries

    82
  2. boreanaz

    Open spel Tellen tot 1000

    Dan doe ik ehm.... 37
  3. boreanaz

    Open spel clash of countries

    77
  4. boreanaz

    Open spel Beestenketting

    Rat
  5. boreanaz

    Open spel Verander het woord!

    Strip
  6. boreanaz

    Open spel zo LAAG mogelijk tellen totdat de mod post

    18 februari 18 februari 2013 is dit topic begonnen dus ik geloof heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lang :cool:
  7. boreanaz

    zo ver mogelijk tellen begin bij 1

    26
  8. boreanaz

    Sorteren inventaris

    Als je je inventaris opent staat het automatisch op alles tonen, je inventaris heeft echter tabbladen, het 3e tabblad is het tabblad waar je je upgrade kits etc. kan terug vinden in alfabetische volgorde. De gebouwen staan op het 2e tabblad. Wil je eenzelfde gebouw van verschillende tijdperken...
  9. boreanaz

    Geen Bug ik zocht, meld een foutje op de wiki, maar niet gevonden, dus maar hier

    Wat nietje51 ook aangeeft over het slotje klopt. Sommige items worden automatisch op slot gezet vaak gaat het om speciale items. Zo is het met het Koninklijk badhuis niveau 1 zo dat als je die eenmaal verwijderd hebt of verkocht je die niet opnieuw zou kunnen behalen. Je wel de upgrade kits...
  10. boreanaz

    Geen Bug Berichten verwijderd

    Nee dat is geen fout en nee ook geen moderator die opruimt ;) na 60 dagen worden berichten in het gildetabblad bijvoorbeeld automatisch verwijderd. Tenzij je een bericht als belangrijk hebt gemarkeerd dan blijft het staan.
  11. boreanaz

    Aankondiginglukt niet

    Aankondiginglukt niet
  12. boreanaz

    Open spel Verander het woord!

    stopt
Bovenaan