Zoekresultaten

  1. Discussietopic: Het Mogolrijk

    Ja, toch de 50 diamanten gebruikt, maar ook naar links schuiven leverde niet genoeg op (daar stond hij namelijk voor de screenshot)
  2. Discussietopic: Het Mogolrijk

    Top... 2e keer eindelijk uitgespeeld, dacht ik... Kom ik 8 diplomatie tekort... Maar alles staat zo goed mogelijk neerget... Of ik bouw nu alles opnieuw en verzamel 55 lotussen zodat ik nog 1 uitbreiding kan kopen of ik geef nu toch maar 50 diamanten uit om er maar klaar mee te zijn... Wordt...
  3. Discussietopic: Het Mogolrijk

    Wat echt? Noooooooit eerder opgevallen...
  4. Discussietopic: Het Mogolrijk

    Dus je moet je goederengebouwen tegen je hoofdgebouw aan zetten voor een goederenbonus? Dat staat toch nergens? Wel over die diplomatiegebouwen...
  5. Discussietopic: Het Mogolrijk

    Ah net nog een leuke bug bij: Gisteravond de Shanti Ghar vrijgespeeld en er hier gelijk 7 van neergezet, met de gedachte mooi, dan heb ik morgenochtend 7*206 roepies. Open ik net mijn nederzetting, staan al die gebouwen er een paar seconden niet, waarop ik dacht huh? En opeens verschenen ze...
  6. Discussietopic: Het Mogolrijk

    Ja, exact dat ben je eindelijk bij de laatste opdracht, nog 3 dagen over voor zilver resultaat, dus denk je, ok dat is nog net te redden dus. FOUT 50 van ieder en daarna weer alles slopen om stomweg diplomatie gebouwen neer te kwakken... Bij de 1e nederzettingen kon je het nog zo proberen dat...
  7. Pilekes

    Voor niets gaat de zon op
  8. Discussietopic: Het Mogolrijk

    Ik dacht eindelijk aangekomen te zijn bij een munten producerend gebouw, nee is het een huisjes upgrade.. Leuk! Nog meer inwoners die ik niet in kan zetten om goederen te produceren omdat er niet genoeg geld binnen komt... Opzet van het Mogulrijk mag per direct herzien worden, er moet echt...
Bovenaan