Zoekresultaten

  1. Pieter de rake

    Cijfers bij aanval

    Wanneer ik aan het vechten ben staan er soms cijfers in het poppetje van de verdediger. Maar wat betekenen die cijfers? Ik heb heel wat nagezocht maar kan het nog steeds niet vinden. Waar staat dat beschreven?
  2. Pieter de rake

    Te oude missies toch kunnen overslaan

    Ik weet dat je sommige missies kunt overslaan maar sommige andere (verhaal) missies kun je niet overslaan. Alleen … wanneer je (te) snel naar een nieuw tijdperk gaat loopt de verhaal missie soms hopeloos achter. Ik zit nu al enkele weken aan het einde van het industriële tijdperk maar durf niet...
  3. Pieter de rake

    Bevestigd Zzz blijven terwijl unit wordt gemaakt

    Ondertussen iPadOS 15.0.1 en app 2.14.16 Wanneer ik een nieuwe vecht unit produceer blijft SOMS de Zzz indicator ook staat. Dit is op een iPad Air2 voor zover dat relevant is.
  4. Pieter de rake

    Overzicht bijdrage grootse gebouwen

    Wanneer iemand een upgrade heeft afgerond waar ik aan heb bijgedragen krijg ik ook de optie om te zien aan welke lopende upgrades ik nog bij draag. Ik wil dit overzicht vaker op kunnen vragen, bijvoorbeeld wanneer ik wat FPs nuttig wil investeren en niet bij me zelf. Voor zover ik nu na kan gaan...
  5. Pieter de rake

    Nieuw Cacao bonen verzamelen tempel

    Hallo, waneer je in de Azteken stad de cacaobonen verzamelt moet je normaal op het cacaobonen symbool tikken. Vreemd genoeg werkt dat bij de centrale tempel niet, daar moetje ergens onderaan op te tempel tikken om de cacaobonen te verzamelen. Niet een serieus probleem maar wel afwijkend van de...
Bovenaan