Zoekresultaten

  1. Red Cloud

    Diamanten kopen en uitgeven

    Wat is de limiet van diamanten kopen en uitgeven? Met andere woorden hoeveel geld mag ik uitgeven per dag en hoeveel diamanten kan ik besteden per dag?
  2. Red Cloud

    Titan goederen

    Kan er voor de "lage" tijdperken geen gebouwen komen die Titan goederen produceren? De lage tijdperken komen, zoals het nu gaat, niet of nauwelijks aan goederen voor de Titan G.G's
  3. Red Cloud

    Opgelost Winterevenement

    Na update winterevenement blijt support logo in beeld, tevens is de antiekboer niet te openen en werkt de rest ook niet meer Schild met zwaarden blijft in beeld
  4. Red Cloud

    PvP-Arena

    Zijn de punten die je kan krijgen bij een gewonnen gevecht soms naar beneden bijgesteld? Voorheen was het bovenste gevecht boven de 400 punten, nu zie ik dat het er nog maar net 300 zijn. Waarom?
  5. Red Cloud

    Bevestigd Missie uit de steentijd

    Na de update heb ik een verhaalmissie uit het stenentijdperk gekregen. Na de fragmenten zooi gaan we blijkbaar ook terug in tijd
  6. Red Cloud

    Eieren zoektocht

    De diamanten die je kan winnen zijn dat hele diamanten of fragmenten ervan?
  7. Red Cloud

    Gebruik van Bots en Scripts

    Het lijkt erop dat er steeds meer gebruik gemaakt wordt van Bots en Scripts, zowel bij GvG als ook bij GSP. Dit reeds meerdere malen via support aangegeven, maar blijkbaar wordt er niets mee gedaan. Het halve internet staat vol met hoe je die kan gebruiken en downloaden. Kom op Hamburg doe er nu...
  8. Red Cloud

    Vliegend eiland

    Wanneer komt er een update voor dat vliegend eiland? De prijzen die het geeft slaan helemaal nergens op, geef anders de geïnvesteerde F.P's maar terug
Bovenaan