Zoekresultaten

  1. Hoe ontsla je een gildeleider?

    Tijdje terug kwam een grote speler in ons gilde, iemand die wat rustiger aan wilde doen. We kunnen best wel wat nieuwe leiders gebruiken, dus na overleg heeft hij alle rechten gekregen - en kort nadien verdween hij om nooit meer terug te keren. Hoe kun je nu een andere leider ontslaan? Ik zie...
  2. Ex-gildelid blokkeren?

    Is het mogelijk om een gildelid dat uit het gilde gezet wordt definitief de toegang tot het gilde te blokkeren? Ook als hij een andere accountnaam kiest?
  3. GS: sterke vs zwakke gildes

    Voor de derde keer op rij zit ons gilde in een strijdperk met twee grote kemphanen die ieder ander letterlijk onder de voet lopen en niets tot nauwelijks iets voor een ander overlaten. Het zijn de gildes die in één of twee dagen de hele kaart kunnen pakken. Wat mij betreft is de lol er best wel...
  4. Spelers gezocht voor onze Boostgroep

    Ben je een actieve speler, en wil je regelmatig je GG's levellen door te laten boosten? Dat kan op D. in onze 1.9 boostgroep. De enige voorwaarde is dat je voldoende vriendschapsverzoeken kunt verzenden (minimaal 6-8). Stuur even een berichtje via pb en een vv, dan voeg ik je toe.
Bovenaan