Zoekresultaten

  1. goederen handel

    is er geen mogelijkheid als je handel plaatst alleen voor de gilde,dat je mede gildeleden dit kunnen zien dat de handel alleen voor de eigen gilde is. bv als je handel plaatst die klein beetje scheef is dat ze weten dat die handel bestemd is voor buiten de gilde mvg ambi
  2. Discussietopic: Fauna Evenement 2021

    slechtste event ooit,hier ga ik zeker al geen dias aan verspillen
  3. Discussietopic: Pvp Arena

    ik zit in venus heb nog nooit meer dan 380 punten gehad hoor,laat staan over de 400,ik vind er niks aan die pvp arena,besteed er zelfs nog geen meds meer aan,juist mijn gevechtjes en voor de rest den boom in,ze doen er toch niks aan,het moet juist opbrengen en met het spelplezier zijn ze niet bezig
  4. PvP arena

    ik zit in venus heb nog nooit meer dan 380 punten gehad hoor,laat staan over de 400,ik vind er niks aan die pvp arena,besteed er zelfs nog geen meds meer aan,juist mijn gevechtjes en voor de rest den boom in,ze doen er toch niks aan,het moet juist opbrengen en met het spelplezier zijn ze niet bezig
  5. Discussietopic: Pvp Arena

    en wat is uw probleem daar over
  6. Discussietopic: Pvp Arena

    ik zit in het hoogste tijdperk en die met de hoogste punten is altijd een nepspeler waar ik moet tegen vechten,terwijl de 2de en 3de echte spelers zijn,maar als iedereen tegen die nepspelers vecht omdat die de meeste punten geven,hoe kan je dan van de echte spelers punten afpakken,trekt op niks...
  7. Discussietopic: Pvp Arena

    heb nog geen enkele speler gehad om tegen te vechten die meer dan 360 punten had,ik hoor dat er zijn die spelers tegen krijgen tot 500 punten,nog niet tegen gekomen hoor,zit heel goed in elkaar moet ik zeggen
  8. Discussietopic: Pvp Arena

    het is en blijft een flop,had hier veel van verwacht,knokken tegen echte spelers en daar punten van afsnoepen en zo de ranking beinvloeden,nu is het vooral knokken tegen bots en de rest van de ranking word beinvloed door meds en dias en niets te maken met de aanval en def van de spelers,waardeloos
  9. Discussietopic: Pvp Arena

    pvp arena is een dikke flop,de speler met de meetste dias en medailles wint altijd,het zou eerlijker geweest zijn als je uw tegenstanders zelf kon kiezen,bv die in de top 20 staan en daar punten kon van afpakken,nu is het mijn aandacht niet waard en de prijze die je krijgt tegenover dat je dan...
Bovenaan