Zoekresultaten

  1. pater omer

    Nieuwe zoek functie in de inventaris

    Is het niet mogelijk om een zoekfunctie aan de hand van de grote van uw gebouwen te maken dat in uwe rugzak zit. Bv ik ben mijn dorp aan het verbouwen en ik zoek nog iets van 2x2. Knopje met lijst waar 2x2 3x2 3x5 3x7 in staat 2x2 aan klikken en dan alle gebouwen die aan die eisen voldoen tonen.
  2. pater omer

    nieuwe avatar van Polynesië /maori

    zou het niet tof zijn om nieuwe avatar te ontwerpen van deze eilanden groep. Polynesië is naast Melanesië en Micronesië een van de drie grote eilandengroepen in de Grote of Stille Oceaan die samen Oceanië (exclusief Australië) vormen. Ruwweg vormt het een driehoek met Nieuw-Zeeland, Hawaï...
  3. pater omer

    geef gildeleiding het beslis recht op de gs prijzen wie wat krijgt

    geef de gilde leiding na een gildestrijd het beslis recht wie welke beloning krijgt. zo kan je het onderscheid maken tussen de actieve vechters en de profiteurs. de gilde zou kunnen beslissen via een instelling zoveel gevechten zoveel beloning. bv minimum 50 punten als je dit behaalt 20...
  4. pater omer

    onderzoeksniveau en punten bekijken om buren aan te wijzen

    neen maar ik wil de kloof kleiner hebben. ik kan niet beginnen tegen spelers van +10miljoen. dat kapen kost mij zelf te veel fp omdat ik zelf moet bijdragen en zo de kans niet krijg om te groeien. het is om de kans te krijgen om te groeien.
  5. pater omer

    onderzoeksniveau en punten bekijken om buren aan te wijzen

    men werkt volgens onderzoeksniveau, om de spelers als buren aan te duiden. zou het niet mogelijk zijn om ook de punten van de speler plus zijn onderzoeksniveau te bekijken? bv ik heb nu een buur van 47milj en ik zelf zit maar op 1,5mil. maar omdat wij alle bij in het zelfde tijdperk zitten...
  6. pater omer

    krimpkit voor terrasboerderij

    Dat zou ik ook zo doen. Maar enkel voor productie gebouwen en geen gg gebouwen
  7. pater omer

    krimpkit voor terrasboerderij

    zou het niet leuk zijn om ook een krimpkit te maken voor een terrasboerderij ? het neemt toch redelijk wat plaats in. grtz pater wv 12
Bovenaan