Zoekresultaten

  1. Jordy1705

    Greifental

    Leuke wereld , hopelijk spannender en met meer mogelijkheden dan vorige werelden om sneller te groeien
  2. Jordy1705

    Join our The FOE Guild

    Forge Of Empires FOE Guild Zoekt Gilde leden, Looking for Guild Members Wie wil er strijden naar de titel van FOE Respect is all Nieuwe Clan in Forge of Empires Help de gilde mee te strijden in de gilde expedities en gilde strijdperk Wij houden van gezelligheid en mensen die elkaar iets...
  3. Jordy1705

    Looking for members , wie wil lid worden

    Wij zijn opzoek naar enthousiaste leden Zonder al te veel regels, met door groei mogelijkheden verwachten enkel dat je af en toe eens mee doet aan een gilde strijdperk of gilde expedities Respect 4 all voor de rest just have fun en play the game wanna join than come and visit us and you see...
  4. Jordy1705

    AANVALLEN !!

    ok begrijp ik , maar werk door de dag ook, en zit als dj in de event sector enz...... maar ok thnx voor de tips ;-)
  5. Jordy1705

    Leden gezocht voor The FOE Guild

    Forge Of Empires Spelers Scouting Wie wil er strijden naar de titel van FOE join mijn Gilde en we gaan er voor Respect is all Nieuwe Clan in Forge of Empires tijdelijk nog geen vereisten, Wij houden van gezelligheid en mensen die elkaar iets gunnen feel free to join Be free to play the...
  6. Jordy1705

    Leones kan je even mijn nieuwe topic inlezen a.u.b. misschien weet jij een raad voor me

    Leones kan je even mijn nieuwe topic inlezen a.u.b. misschien weet jij een raad voor me
  7. Jordy1705

    Playing Forge Of Empires FAIR PLAY !!

    Playing Forge Of Empires FAIR PLAY !!
  8. Jordy1705

    AANVALLEN !!

    Is er een manier om iemand die + 600% Aanval en + 600% Verdediging te blokken zodat we niet meerdere keren per week de dupe worden van hun plunderingen ik heb zelf 25% verdediging en 15% Aanval en zo iemand kaapt je hele leger weg enz....... Heb het over Marius 104 de gelukkige , hij valt je...
Bovenaan