Zoekresultaten

  1. Caesar Simon III

    Nieuw automatisch helpen

    als ik automatisch helpen bij vrienden doe dan kan ik als ik dat gedaan heb nog een keer 14 vrienden van de 122 vrienden helpen
  2. Caesar Simon III

    Geen Bug event fout

    Hallo op de wereld Dinegu kan ik 2 missies tegelijk doen terwijl dat op Greifental en Brisgard dat niet kan ik denk dat dat een fout is
  3. Caesar Simon III

    Bericht gelezen

    Zou het kunnen dat je in berichtencentrum kan zien of iemand het bericht gelezen heeft dat zou handig zijn
  4. Caesar Simon III

    Duplicaat Forgepunten

    Ik kon geen fp's meer innen en kreeg de melding dat ik er teveel had. zie afbeelding
  5. Caesar Simon III

    Geen Bug Berichten verwijderd

    Een bericht over het forum... Gisteren had ik honderd berichten en nu nog maar 73 berichten en ik heb er geen verwijderd is dat geen fout?
  6. Caesar Simon III

    Blauwdrukken

    Ik krijg soms als ik automatisch help 1 of meer blauwdrukken maar dan weet ik niet welke ik krijg, dus ik stel voor dat als je die krijgt dat er dan getoond wordt welke blauwdrukken je krijgt. Ik vind het wel handig.
  7. Caesar Simon III

    Forge punten alle werelden.

    Is het een idee dat je bijvoorbeeld de forge punten op wereld A ook kan gebruiken op Wereld B?
  8. Caesar Simon III

    Dagelijks veranderd

    Bij mij is het dagelijks veranderd terwijl dat niet bij de nieuwe spelversie stond, is dat een test?
  9. Caesar Simon III

    extra beurt gildestrijdperk

    Kunnen er ook extra beurten voor gildestrijdperk komen?
Bovenaan