Zoekresultaten

  1. Discussietopic: Fauna-Evenement 2023

    Wat een achterlijk evenement! Twee totaal zinloze portretten een volkomen overbodig en onbegrijpelijk tweede nivo 1 (?!?!). Geen upgrades via opdrachten of divisie maar alleen via poten sparen maar écht een onhaalbare hoeveelheid. Ik moet nog 3 upgrades en heb daar 100 poten voor nodig. Dat is...
  2. Speciale diamantaanbiedingen

    De beste deal - 5100 dia’s voor €19,99 - heb ik in de twee jaar dat ik nu speel 3x gekocht. Maar door dit laatste evenement gezworen nooit meer één cent uit te geven aan die graaiers
  3. Discussietopic winterevenement 2022

    Wat een zeldzaam en eindeloos klote-event: die kalendersleutels slaan helemaal nergens op, ik heb er pas 16 van de 32. En alle dagopdrachten gedaan, alle incidenten opgehaald (voor af en toe 3 of 5 sterren ) en toch ga ik één upgrade te kort te komen. Vandaag bij het spelen van 240 sterren kreeg...
  4. kerst evenement

    Indrukwekkene berekeningen allemaal maar het klopt voor geen meter: - het gemiddelde aan lucifers zit dik onder de twee - het aantal sterren in incidenten is bedroevend laag Dit geldt in alledrie mijn werelden (A, D enG) Elke dag gespeeld en alles opgehaald cq. verzameld. (Over de...
Bovenaan