Zoekresultaten

  1. Discussietopic: Ruimtetijdperk: Jupiter-maan

    Ik bedoel het stadhuis is de aankondiging, maar dat is je kolonie-stadhuis zo te zien en het normale stadhuis staat helemaal niet in de aankondiging
  2. Discussietopic: Ruimtetijdperk: Jupiter-maan

    Waarom ziet het stadhuis er heel anders uit dan aangekondigd?
  3. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2021

    Moet je gilde in totaal minimaal 40 punten halen voor activiteit of per speler? Op het forum staat namelijk in totaal en in het filmpje per speler. 40 per speler gaan heel veel kleine gildes namelijk niet halen.
  4. Herfstquiz - Discussietopic

    Wat moet je precies bij vraag 3 tot 5 doen? Een song opzoeken die met de omschrijving te maken heeft? Voor de rest een erg leuke en originele quiz!
  5. tool FOE-helper

    https://chrome.google.com/webstore/detail/foe-helper/bkagcmloachflbbkfmfiggipaelfamdf?hl=nl
  6. MattieMatthijs

    Hoe laat is de moord gepleegd Half 7 Waar is de moord gepleegd Op het land van boer Ravenzwart Wie is de moordenaar De slager Wat is het moordwapen Een nieuwe pan Wat is het motief De slager was bang dat de Candyman de baas zou gaan spelen in het dorp en mensen opsluiten in het gesticht...
  7. Discussietopic 1.215

    Ook nog geen oogstvelden toegevoegd aan de antiquair?
  8. Open spel Verander het woord!

    toren
  9. Open spel Verander het woord!

    terug
  10. Open spel Verander het woord!

    navel
  11. Discussietopic 1.212

    Dus als ik het goed begrijp wordt de timer alleen gereset als je het gebouw buiten de verbouwmodus verplaatst en dan niet op dezelfde plek weer terugzet. Ik weet eigenlijk niet of dat dan het geval was, maar dat zou wel eens het geval kunnen zijn.
  12. Discussietopic 1.212

    Normaliter was het zo dat als je een gebouw met aanbouwsel verplaatste en dezelfde aanbouw weer terug eraan plaatste dat de timer niet resette, maar dat is nu wel zo. Is dat dan ook bedoeling?
  13. Picturemania - Discussietopic

    Leuke wedstrijd! Niet al te moeilijk, ik heb hem al ingeleverd
  14. MattieMatthijs

    Voor niets gaat de zon op
  15. Open spel Verander het woord!

    vlees
  16. Open spel Verander het woord!

    enkel
  17. Discussietopic: Fauna Evenement 2021

    Ik vind het een geweldig leuk event. Ik vind de minigame ook erg leuk, hoewel ik me kan voorstellen dat het erg moeilijk is als je het inzicht er niet voor hebt. Je kunt ook verrassend veel dagprijzen binnenhalen. Mijn adelaarsberg staat ook al, en dat is ook een erg mooi (en goed) gebouw...
  18. FoE-Loterij

    3817
  19. Open spel Verander het woord!

    koets
  20. Open spel Verander het woord!

    taser
Bovenaan