Zoekresultaten

  1. FoEs Fast and Furious

    In Onderzoek Handel plaatsen

    Als ik aanbiedingen ga plaatsen, word er van mijn 1000:1000 automatisch 1000:2000 gemaakt. Dan is de handel niet meer eerlijk en is het een heel gedoe om het weer goed te zetten.
  2. FoEs Fast and Furious

    Pogingen GE kopen

    Kan er bij GE ook zo'n functie komen dat je 8 pogingen tegelijk kan kopen zoals je nu bij de FP's hebt?
  3. FoEs Fast and Furious

    GS op dinsdag laten aflopen

    kan GS voortaan op dinsdag aflopen? nu is er altijd eens in de 2 weken dat er weinig te doen is, geen GE en geen GS. als maandag dan de laatste dag is en hij op vrijdag afloopt heb je elke dag iets te doen.
  4. FoEs Fast and Furious

    Erestandbeeldselectiekit in antiquair

    ineens zijn er geen erestandbeeldfragmenten meer te krijgen. de grote olifant is een leuk gebouw, daar niet van, maar ik heb een erestandbeeld in niveau 6 en die zou ik graag naar 8 nog willen doen. daarom stel ik voor om erestandbeeld fragmenten/selectiekits in de antiquair erbij te doen. ik...
  5. FoEs Fast and Furious

    FoEs Fast and Furious

    Voor niets gaat de zon op
  6. FoEs Fast and Furious

    Nieuw 9.404.674 punten ?!

    Hoe kan het dat ik als ik in een nieuwe gilde zit ineens mijn puntenaantal verdubbeld? Bij mijn vorige gilde had ik dit ook al! ForgeDB - Nederland - Dinegu - Lucas de strijder (forge-db.com) ik hoop dat deze link het doet, maar hier staat mijn ongeveer daadwerkelijke aantal.
  7. FoEs Fast and Furious

    Contact Support Alles aan weg en toch een icoontje dat het niet verbonden is?

    alles is verbonden en hij geeft een icoontje dat het niet verbonden is?
  8. FoEs Fast and Furious

    Automatisch gevecht pop-up

    Als beginnende speler als je een andere speler aanvalt, moet je vaak terugtrekken. grote spelers hebben dit minder misschien, maar dan drukken ze wel eens op de verkeerde knop. daarom zou het handig zijn als je een in- en uitschakelbare pop up erbij bouwt. dat zou voor veel mensen handig zijn!!!
  9. FoEs Fast and Furious

    Upgraden weg naar overwinning

    De weg naar de overwinning is een beetje groot voor z'n opbrengst. zou het niet leuk zijn om deze upgradebaar te maken? bijvoorbeeld: 1. 5 rode def + 5 goedjes 2. 5 rode def + 10 goedjes + 2 FP 3. 5 rode def + 10 goedjes + 4 FP + 5 att.
  10. FoEs Fast and Furious

    lucasdestrijder

    D8, E1, C2, F5, J7, I10, G3, F6, E8, A6
Bovenaan