Zoekresultaten

  1. FoEs Fast and Furious

    aangroei van nuttige inwoners

    Voor een evenement, of heb je te weinig? Als je te weinig hebt, zou ik zeggen GG Innovation tower, maar lost vanzelf op met evenementsgebouwen. Voor een evenementmissie zou ik een militair gebouw bouwen en weer verkopen.
  2. FoEs Fast and Furious

    Discussietopic mini uitdagingen

    Het is een uitdaging, dat moet je begrijpen. Je kan het, als je goed heb gespaart en het slim speelt zonder dia uitspelen. Je krijgt zelfs 3 kansen! Ik vind het de moeite waard. Wen maar aan iets wat niet iedereen meteen kan voltooien. Ik lees net dat er 5 nieuwe GE levels komen, dat zal lang...
  3. FoEs Fast and Furious

    Mijn eenheden knop in legerbeheer

    Ja ik heb t bijgehouden
  4. FoEs Fast and Furious

    Gebouwen verwijderen uit oude Tijdperken?

    Bij het bouwmenu krijg je, op PC aan de bovenkant onder je fp balk, op app aan de zijkant 3 icoontjes: verplaatsen, verkopen en reconstructiemodus. met de verkoopknop kan je al je oude gebouwen verkopen.
  5. FoEs Fast and Furious

    Mijn eenheden knop in legerbeheer

    Ik heb een apart schurkentab, in TK verwijder ik al mijn soldaten met exoskelet, en dan heb ik alleen nog maar schurken over bij de gevechten waarbij ik snel moet zijn
  6. FoEs Fast and Furious

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    GE is de gilde-expeditie (die kan je bereiken door op het schip in je stad te drukken) GS of GSP is het gildestrijdperk (die kan je bereiken door het standbeeldachtige ding naast je GE schip) GvG is de Gildecontinentkaart (die kan je alleen op PC bereiken door het het icoontje in de hoek of via...
  7. FoEs Fast and Furious

    Discussietopic mini uitdagingen

    Erg leuke beloningen gekregen, en ja, het kost moeite. Maar niet alles kan vanzelf gaan
  8. FoEs Fast and Furious

    Discussietopic: winterevenement 2023

    Wat ben ik blij dat dit evenement nog simpel en hetzelfde blijft
  9. FoEs Fast and Furious

    Indeling leger

    Als het 10x is geroepen is er animo voor zou ik zeggen
  10. FoEs Fast and Furious

    Discussietopic dagelijkse bonus + interface wijzigingen

    Nou soms heb je geluk soms pech, maar dat hoort bij het spel
  11. FoEs Fast and Furious

    Discussietopic dagelijkse bonus + interface wijzigingen

    Bij de ene ben je bevoordeeld, bij de volgende weer niet. Wat is daar dan zo oneerlijk aan?
  12. FoEs Fast and Furious

    Discussietopic dagelijkse bonus + interface wijzigingen

    Weet je wat het is? Met jullie kun je gewoon niet praten.
  13. FoEs Fast and Furious

    Discussietopic dagelijkse bonus + interface wijzigingen

    Er zou zomaar door een evenement meer ingelogd kunnen worden oid, dit is de manier om het zo eerlijk mogelijk te testen.
  14. FoEs Fast and Furious

    Discussietopic dagelijkse bonus + interface wijzigingen

    Jij wil het echt niet snappen
  15. FoEs Fast and Furious

    Discussietopic dagelijkse bonus + interface wijzigingen

    Het verschil wordt bekeken. Daarvoor hebben ze de A nodig en de B. Dus je bent wel onderdeel van de test, je krijgt zonder of met.
  16. FoEs Fast and Furious

    Wat is uw stad plaats een foto hier voor te kijken ;)

    Ik zou niet graag een zomerverblijf hebben net naast je leger gebouwen:p
  17. FoEs Fast and Furious

    Discussietopic dagelijkse bonus + interface wijzigingen

    Vaak ben ik het met jullie eens, maar dit vind ik echt moeilijk doen. Wat heb je voor last van A/B testen? En die beloning is 1 van de 86400 seconden op een dag. Moeilijk doen om eigenlijk niks dus ...
  18. FoEs Fast and Furious

    Discussietopic: Voetbalbeker 2023

    Ja we houden geen leuk simpel standaard evenement meer over... Maar je kunt wel alles op je eigen tijd dien das wel fijn
  19. FoEs Fast and Furious

    Discussietopic dagelijkse bonus + interface wijzigingen

    Die beloningen voor 7, 14, 21 en 28 dagen zijn nog wel leuk hoor, en als je daarvoor 1 klik per dag moet doen is het mooi meegenomen zou ik zeggen
Bovenaan