Zoekresultaten

  1. Ziburan

    Fp balk meer dan 100 fp

    Kijk, ik sta op exact 1000 fp, zoals foe helper zegt, Volgens het spel zelf sta ik op 100 want de derde nul valt eraf.
  2. Ziburan

    Snel knopfunctie om legereenheden te verwijderen.

    Totaal niet nodig want je ziet die oude eenheden niet, gewoon 1 tp kiezen in de dropdown en al je oude eenheden zijn automagisch weg.
  3. Ziburan

    GG's upgraden

    Sterrenkijker level 80 geeft 147 goederen, 1 hemels podium in toekomst geeft 125. Verhoudingen zijn nogal scheef. Ik ken er eentje in een van mijn gildes die CdM en DvA heeft verwijderd, omdat zijn eventgebouwen beter zijn.
  4. Ziburan

    Uitbreiding

    Die fragmenten zijn er al hoor, je loopt achter, dat zijn de QI medailles. Je kunt ze alleen nog niet uitgeven. En ik heb ook geen idee hoeveel ik er al heb, want dat kun je nergens zien.
  5. Ziburan

    Fp balk meer dan 100 fp

    Dus Inno krikt de fp opbrengst in je stad enorm op, maar laat de limiet op 100 staan. Lekker outdated. Daarnaast past een getal van meer dan 999 fp niet op de balk, als je 1001 fp hebt, lijkt het alsof er maar 100 hebt, Zo ging ik net de mist in toen ik mijn fp kwijt wilde in een GG, en ik 1250...
  6. Ziburan

    Discussietopic: Quantum Invasies

    Je moet al 3x klikken om een gebouw te verwijderen zonder die checkbox, dus wat is dan het probleem? In de culturele nederzettingen kun je nu je diplomatiegebouwen met 1 klik verwijderen, echt wel fijn, dus waarom hier zo'n ingewikkelde constructie?
  7. Ziburan

    Discussietopic: Quantum Invasies

    Goed na een hoop discussie te hebben gelezen, even iets anders. Kan die vervelende checkbox "WIL JE DIT GEBOUW ECHT VERKOPEN?" verdwijnen? Ik klik al in het Bouwmenu op de Verkopen knop en moet sowieso nog op de knop Verkopen klikken in de popup, dus WAAROM een extra bevestiging vragen? Lekker...
  8. Ziburan

    Forge Puzzel 2024 - Discussietopic

    Komt er nog een uitslag?
  9. Ziburan

    De kwelling van de dagelijkse inning.

    Floating zou in GE een enorme verbetering zijn, volgens mij zou je GE 80/80 kunnen bereiken met zeker 1/3 minder clicks, Nu moet je alles wegklikken, na 1 ontmoeting 2 clicks teveel. Als je 1 niveau kaar hebt, gewoon doorspringen volgend niveau, wat een onzin dat je eerst toestemming moet geven...
  10. Ziburan

    Word Jumble 2023 - Discussietopic

    Nog net op tijd opgelost! Deze kostte even moeite.
  11. Ziburan

    Word Jumble 2023 - Discussietopic

    Ai, ik zie nu pas de laatste opgave,,,
  12. Ziburan

    Word Jumble 2023 - Discussietopic

    Je ziet dan je bericht staan...
  13. Ziburan

    Word Jumble 2023 - Discussietopic

    De eindoplossing weet ik al en heb ik al ingevuld, nu alleen de laatste 2 opdrachten nog.
  14. Ziburan

    Word Jumble 2023 - Discussietopic

    Hoezo een hint? Ik zag de oplossing letterlijk in 0.3 sec.
  15. Ziburan

    Word Jumble 2023 - Discussietopic

    Het eerste woord is een makkelijke binnenkomer.
  16. Ziburan

    Word Jumble 2023 - Discussietopic

    Ik denk dat er een foute link staat in het wedstrijdtopic. Bij mij was de link ook stuk.
  17. Ziburan

    Discussietopic: Halloween 2023

    Zeer irritant is dat het spel zegt welk deck handig is voor het volgende spel, en dat je dan bijvoorbeeld weerwolven moet kiezen en je vervolgens alleen maar zombies tegen krijgt. Zware misleiding heet dat. Dit weekend had ik dat al zeker 6x.
  18. Ziburan

    Picturemania 2023 - Discussietopic

    Ja sorry, ik had weinig tijd en dit ging me veel tijd kosten. Ik heb dus helaas niet meegedaan.
  19. Ziburan

    Diamantenrush 2023 - Discussietopic

    Puur gokwerk, dus op zich niet erg leuk, en totaal geen uitdaging, winnen van dia's is uiteraard wel leuk.
  20. Ziburan

    Zeeslag 2023 - Discussietopic

    Alles is een pure gok, dus wat ik hier ook plaats, dat gaat geen enkele invloed hebben. :D
Bovenaan