Zoekresultaten

  1. ik wil graag iedereen bedanken die mij geholpen heeft, want ik kan er niet meer in

    ik kan inlogge, maar ik kan geen wereld kiezen, ik druk op speel, maar er gebeurt gewoon niks, komt geen pop up schermpje, van kies je wereld, net zoals een paar weken geleden op beta, dus ik ben bang dat dit het einde voor mij is, heel jammer, want ik had net een leuk nieuw gebouw. nogmaals...
  2. ja ik weet ik zeur

    maar ik vindt het toch echt een achteruitgang, dat je je taveerne nou twee keer moet aanklikke vordat je erin kunt een grote stap vooruit, twee kleine stapjes terug ik doe et niet hoor, principieel weiger ik dit gewoon
  3. Geen Bug ik zocht, meld een foutje op de wiki, maar niet gevonden, dus maar hier

    ik heb zojuist een koningljk badhuis gekregen, was ik heel blij mee totdat ik me inene realiseerde dat dat ook tijdperk gevoeling is, om de een of andere reden dacht ik dacht die nederzettingn dingen anders ware, geen flau idee waarom, maar goed, niet dus, het zij zo, maar ik kan em ook niet...
  4. het planetarium

    levert, fragmenten van de verbeterkit, ik vraag me af, hoeveel fragmenten heb je nodig, en hoeveel worden er geleverd? ik geloof twee?
  5. ik kwam er tot mijn schrik achter, dat mijn altaar van inspiratie ook niet van alle tijden is

    nou ja ik zou nu ieg razend veel blauwdrukken uit de brons moeten hebben, maar ik geloof dat ik het delfi nog niet vol heb, enfin, dus ik ga zoeken op wiki, ik wil graag 10 renovatiekitten bestellen trouwens, en ik kom een blauw icoontje tegen, das handig denk ik, dus ik klok erop, en ik zie...
  6. Avatar informatie

    wat handig zou zijn, is een popup met een naam, of waar de avatar vandaan komt, soms kan je et wel zien, maar soms heb ik geen flauw idee waar een avatr vandaan komt, de geschiedenis enzo
  7. rare goederen

    ik ben al eens een toppic tegen gekomen over asbest, ja idd dat is heel erg, want het is al jaren lang bekend dat dat heel heel slecht is, maar waar ik ik meer mee zit is de levertraan, en uiteraard de zijde, die komt twee keer voor ook nog een keer als 'theezijde, en koraal vind ik ook niet...
  8. afkortingen

    waar ik als nieuwe speler nou vooral heel erg tegenaan loop , zijn de afkortingen, en met name dat er nergens op het forum een vastgepinde lijst is met alle afkortingen, handig, overzichtelijk alles op een pagina, of twee, er zijn wel een aantal draadjes, de meeste ervan heb ik al eens gelezen...
  9. gilde continent kaart, GCK, ik twijfel of et een woord is of drie trouwens

    onlangs ondekte ik de gildecontinentkaart, ik heb daar nog niks mee gedaan, ook niet binnen het gilde, omdat ik eerst wilde weten/lezen, wat dat nou weer precies was, helaas op de wiki staat er niks over, en hier op het forum heb ik eerlijk gezegd ook maar weinig kunnen vinden, ik kijk ernaa...
  10. taveerne bonussen

    ik ben een beetje aan et kijken wat alles doet, en hoeveel je ergens aan hebt, nu heb ik de taveerne bonus geactiveerd voor verdediging, ik vroeg me af, of die bonus ook geldt voor je stadsverdedigingsleger? ik heb er nog eens overna gedacht, en ik denk eigenlijk van wel, niet handig, want nou...
  11. avatars

    het zijn er erg veel, dat staat buiten kijf, het enige wat mij een beetje tegen viel was dat ik wel 6 mannelijke avatrs heb geteld met de een of andere vorm van een hoodie, en maar een vrouwelijke, en die had nog oortjes ook, heel schattig hoor, maar waar is de vrouwelijke sinestere hood, of de...
  12. gildeexpeditieGE

    ik zit net in de middeleeuwen, en ik begin nu met de gildeexpeditie, maar ik zie dat ik nog steeds tegen troepen uit de bronstijd strijd, het is niet erg hoor)) maar ik dacht dus dat je tegen troepen streed die één level onder je zaten en niet twee dus. blijft dat zo? of verandert dat nog? ook...
  13. nederzetting of kolonie vikingen

    goed, ik ben dus bezig met mijn eerste kolonie, of nederzetting dus, zoals het officieel geloof ik heet, ja dan heeft et ook weinig zin om op kolonie te zoeken, kolonie zal dus wel weer wat anders zijn, ga ik nu niet verder uitzoeken, ik wil het nu over mijn nederzetting hebben, een dag of wat...
  14. gildestrijdperk? in ieg de kaart met de vulkaan

    ik heb de wiki eve geleze, waarvan overigens de helft nog in engels was, en wat ik niet precies kon vinden, was, waar de punten die je ziet staan als je de tab open hebt van aanvallen,handelen,gebouw plaatsen, daarboven staat een getal, dat zijn punten neem ik aan...
  15. tijdperk veranderen en evenement

    het ballevenement duurt nog twee dagen, het was geweldig)), maar wat gebeurt er nu als ik nu een tijdperk omhoog ga, krijg ik dan meteen dingen van men nieuwe tijdperk ook? en wat gebeurt er met de upgrades die ik nog niet heb geplaatst?
Bovenaan