Zoekresultaten

  1. Advertenties in Foe

    De reclames zullen wel blijven, maar kan er AUB gekeken worden naar hoe je er doorheen moet komen?! Eerst (vaak) meer dan 30 seconden een reclame doorkomen. Dan op het ”pijltje” rechts bovenin klikken. Dan op “Done” klikken bij de volgende pop-up. Dan nogmaals het pijltje rechts bovenin. Als je...
  2. Discussietopic mini uitdagingen

    Klopt. Getest. Als je 64/64 hebt gaan alle opdrachten die met GE gevechten of onderhandelingen te maken hebben automatisch op voltooid.
  3. Discussietopic mini uitdagingen

    Het zou fijn zijn als het groene voltooid vinkje weggaat bij de uitdaging. Die blijft bij mobiele spelers nu altijd staan. Ook als je nog aan een opdracht moet beginnen of de reeks al klaar hebt
  4. Discussietopic: Halloween 2023

    Goh! Wat een leuk event is dit!
  5. Gildestrijdperk uitgangspositie

    Het is idd te hopen dat het een beetje in verhouding is…..
  6. Gildestrijdperk uitgangspositie

    Op beta is nu de nieuwe GSP gaande. Daar komt (volgens de berichten) op elke sector de mogelijkheid om te bouwen.
  7. Discussietopic dagelijkse bonus + interface wijzigingen

    Dat is wel zo’n beetje heh. Feedback wordt voor de vorm gevraagd. Het forum op beta is nog levend, maar de anderen worden schaars bezocht. Met goede reden: er wordt toch niet geluisterd. jouw onderschrift somt het mooi op. Jammer, maar waar.
  8. Discussietopic 1.257

    Ik had er niet veel last van, maar met dat extra tabblad is het een stuk overzichtelijke. Goed bezig.
  9. fragmenten, kunnen we daar niet gewoon weer mee stoppen?

    En daar is dan weer een superhandige zoekoptie voor uitgevonden.
  10. Discussietopic: Fauna-Evenement 2023

    De prijzen zijn niet goed nee. Avatars en tweede lvl 1 gebouw al zo vroeg is belachelijk. maar na 260 pootjes kan je wel een Panda beeld winnen die dus 1 upgrade fragment geeft (max 150). moet je wel zo ver komen….
  11. fragmenten, kunnen we daar niet gewoon weer mee stoppen?

    Ik snap echt niet waarom spelers moeilijk doen over hun inventaris. Wat maakt het nou uit dat die ‘vol’ is? Je eenheden zijn waarschijnlijk ook een waslijst geworden en dat boeit toch ook niet?
  12. Discussietopic: Gilde-Expeditie Update

    Los van GE 5 heb je wel erg slecht verkocht dan hoor ;)
  13. Discussietopic: Gilde-Expeditie Update

    Op mijn hoofdwereld geeft GE 5 weinig problemen. Daar heb ik dan ook geínvesteerd in verdediging en voor aanval voor verdediging. Tot de laatste twee gevechten kon alles op auto in Jupiter tijdperk. Die laatste twee moesten wel handmatig. Ik zal een van de weinigen zijn zo te lezen. Maar op mijn...
  14. Discussietopic: Halloween-evenement 2022

    Niets. Je kan de toren niet verhandelen. Voor mijn gevoel werkt hij alleen niet. Of ik heb het niet goed begrepen. 50% erbij van je eigen aanval van het aanvallende leger toch?
  15. Discussietopic: Pvp Arena

    Nee. Heb het aan support gevraagd.
  16. Discussietopic: Kasteelsysteem - Extra levels

    Als er dan eens aangegeven wordt dat er op de achtergrond aan dingen gewerkt wordt waar al langer issues mee zijn van spelers, prima. Verder voegt jouw commentaar niets toe aan wat ik opperde.
  17. Discussietopic: Kasteelsysteem - Extra levels

    Ik vraag mij af waarom jij er één stukje uitpikt en dan compleet een ander verhaal ophangt. Ze voegen wat toe waar niemand nu wat aan heeft, terwijl er genoeg andere zaken zijn die spelers WEL willen. Dat was mijn punt. Niet hoeveel werk het is.
  18. Discussietopic: Kasteelsysteem - Extra levels

    Er wordt aan alle kanten gevraagd om aanpassingen en verbeteringen van bestaande elementen. We doen daar even niets mee, maar voegen wel een uitbreiding van het Kasteel toe waar, zelfs met een hoop diamanten, niemand wat aan heeft voor de komende maanden, zo niet jaren.
  19. Discussietopic 1.223

    Hoeft niet. Als je 2 fp in de balk hebt, kan je nog met 1 druk 8 fp bijkopen. edit: jij bedoelde denk ik dat er niet meer dan 9 of 10 fp in zit.
  20. Discussietopic 1.223

    Ja, maar hoorde dat het nog niet op beta was. Dus vond ik het apart
Bovenaan