Zoekresultaten

  1. Discussietopic geschiedenis evenement 2024

    Je hebt een Etherische Fontein lvl 2 en een Etherische Fontein niv 2 met verschillende bonussen. Snap er geen kul van :rolleyes:
  2. Quantum medailles

    Ach kom an zeg, hij vraagt het normaal. Maar om even erop toe te voegen, op beta is er ook nog niks mee te doen, dus voorlopig gaan we er niks mee kunnen. Ik verwacht dat ze het raster weer gaan aanpassen en het dan pas tegen een nieuw tijdperk aan gaan releasen.
  3. Discussietopic 1.279

    We added the option to assemble multiple items using fragments at once! This will also be added to the app in a future update. ------ Wanneer komt deze update? Die is echt broodnodig met al die fragmenten :rolleyes:
  4. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    En het is uitgeschakeld. Jammer van de beslissing.
  5. Discussietopic: Fauna-Evenement 2024

    Waarom staat de aankondiging niet meer gewoon in het forum deel, maar tegenwoordig onder support? Beetje onoverzichtelijk naar mijn idee.
  6. Discussietopic: winterevenement 2023

    Ja alleen is de eindprijs wel echt belachelijk slecht in vergelijking met afgelopen events, voor mij in Titan niet interessant te noemen.
  7. Discussietopic mini uitdagingen

    Maar de vraag is dan weer, waarom om 8:30 als de GE zelf om 8:00 begint. Moeten we weer half uur gaan zitten niksen om die missies te weten. Timer op 8:00 zetten tegelijk met openen van GE is beter.
  8. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Straks gaan ze nog zeggen dat de diamanten uit de wensputten gehaald worden :rolleyes:
  9. Discussietopic Herfstevenement 2023

    Wie kan mij uitleggen wat de 1e Herstprijzen pakket is?
  10. Opgelost Berichten vergrendeld

    Natuurlijk betalen ze je uit in Forge punten, want net als op beta in diamanten is niet goed voor de zaken he. Die forge punten kunnen sommigen echt gestolen worden.
  11. Discussietopic Ruimtetijdperk: Titan

    Bonus van Hydra is trouwens niet volledig, dit moet zijn Aanval en Defens voor zowel aanvallende als verdedigende leger. Althans, zo staat ie op de beta en het zou de bonus van Terracotta bevatten wat dat ook precies inhoud.
  12. Discussietopic Ruimtetijdperk: Titan

    Het mocht eens tijd worden.. haha :cool:
  13. Drankjes gebruik; keuze hoeveel je wilt gebruiken

    Zijn ook al ideeën over op beta forum geplaatst, hopelijk doen ze er eens even wat aan. Ik heb inmiddels ook alweer 500+ 100% munten bonus flesjes en nog wel iets meer defens bonus flesjes en ga echt geen 2000 keer klikken.
  14. Discussietopic 1.257

    Ik ben benieuwd naar het fragmenten tabblad, scheelt wel zoekwerk verwacht ik.
  15. Discussietopic eenheden stapelen

    En ik maar zoeken naar de optie.. Toch eens vaker die aankondigingen naar beneden scrollen :rolleyes:
  16. Discussietopic: Gilde-Expeditie Update

    Totdat je merkt hoe moeilijk het is, dan piep je wel anders.
  17. Discussietopic: Gilde-Expeditie Update

    Zelfs voor de mensen met de meest geweldige steden is dit te lastig. Het is een slechte toevoeging wat uitgebreid benoemd wordt in Beta forum en nóg gaan ze er gewoon mee door. Het is duidelijk dat de Beta server geen test server meer is, als er toch niet geluisterd wordt naar de spelers die testen.
  18. Discussietopic verjaardagsevenement 2023

    Ik hoop dat er iets is/wordt aangepast aan de verhouding van x3 sleutels nodig om kisten te openen wat op beta voor heel veel irritatie heeft gezorgd.
  19. Discussietopic: St Patrick's Day Evenement 2023

    Dit event is sowieso niet heel interessant om diamanten uit te geven, de prijzen zijn namelijk tamelijk matig tot slecht. Het volgende event kijk ik wel naar uit, dat wordt het 11e verjaardagsevent en is nu bezig op de beta server. Die minigame is tenminste nog interessant en de diamanten zijn...
  20. Waar blijft SAJM

    Er staat gildekas goederen bij, niet een bepaald tijdperk. Ik hoop zelf ook dat we het wel juist indenken, gezien mijn huidige voorraad (hierboven)
Bovenaan