Zoekresultaten

  1. pat1973

    Geen Bug QI wedstrijd tot 13-06-24

    QI duurt van 21-03-24 tor 13-06-24 Lijkt me niet helemaal juist?
  2. pat1973

    Schokkerige grafics

    Sinds twee dagen krijg ik ineens een melding in Brave browser dat het spel in lage prestatiemodus werkt. hardwareversnelling staat uit, er zijn geen updates geweest van interne stuurprogramma's. Scrollen gaat erg schokkerig. Is dit bij meer spelers bekend?r
  3. pat1973

    Plaats van schurken in legerbeheer

    Is het wellicht handig om het icoon van de (onafhankelijk) schurken naar links te verplaatsen tussen het verdedigd leger en aanvallend leger? Op deze manier hoef je bij gevechten achter elkaar niets steeds aan de rechterkant moeten zoeken middels de schuifbalk waar nog 100% gezonde schurken...
  4. pat1973

    Gilde vs Gilde

    Vorig jaar werd melding gedaan dat Gilde voor Gilde gaat stoppen, is er al een definitieve datum bekend. Ik mag toch aannemen dat op dat moment alle legers weer terugkomen bij de spelers?
  5. pat1973

    Gouden gebouwen upgrade

    Goedendag, komen er wellicht nog meer gouden upgrademogelijkheden in het spel voor de gewone speler? Of wordt dit alleen aangeboden aan forge+ leden?
  6. pat1973

    Geen Bug Niet alle inventarissen naar antiquair

    Goedendag, ik heb gemerkt dat ik als voorbeeld ontzagwekkende toren niet kan aanbieden aan antiquair. In mijn inventaris zijn er momenteel nog meer voorwerpen die ik wel kan laten verwijderen, maar niet meer kan aanbieden (zoals upgrades speciale gebouwen). Is dit net nieuw met een...
Bovenaan