Zoekresultaten

  1. Wijziging in beloningspool

    Ok...da's duidelijk maar wanneer ververst de beloningspool zichzelf en wordt deze al dan niet zichtbaar? Weet iemand dit?
  2. Wijziging in beloningspool

    Hoe en/of wanneer wijzigen de beloningen in de beloningspool van het zomerevenement? Ben op jacht naar dat kaartenmakersgebouwtje maar deze komt niet voorbij? Tips?
  3. Nieuwe inlogpagina

    Probleem opgelost!
  4. Nieuwe inlogpagina

    Iedereen die dit leest... Bij de update 1.242 van 26-10 is de login pagina aangepast. Ik gebruik 1 gsm voor de accounts voor mij en mijn zoontje. Nu is het plots niet meer mogelijk om op beide accounts in te loggen. Ik krijg alleen nog toegang tot mijn account, bij de andere een foutmelding...
  5. Verminderen kosten extra beurt PVP en Gildeexpeditie

    Besten, Is het idee wel eens geopperd om een side-kick in het spel in te bouwen waarmee de kostprijs (in medaille of muntvorn) voor een extra beurt in PVP Arena of Gilde expeditie weer verminderd kan worden. Bijvoorbeeld afkopen door inbreng van goederen. Iets anders kan natuurlijk ook..nu...
  6. Red je stad !

    Ik kreeg vanmorgen een pop-up met de melding 'Red je stad! Weet iemand wat er aan de hand is? Gr HamonterAnneke
Bovenaan