Zoekresultaten

  1. Nieuw Wegen vervangen crasht het spel

    Zoals titel zegt, ik probeer de wegen te updaten naar titan. Maar spelt crasht keer op keer.
  2. Dia aanbiedingen

    Kunnen we de dia aanbiedingen misschien ook iets minder willekeurig maken. Bijvoorbeeld dat je minimaal 1 keer per x maand de 200% krijgt 2X de 100% ect. Nu zijn er mensen die in de hele duur van de G server nog geen 200% aanbieding hebben gehad. Dat maakt het spel voor de betalende spelers...
  3. Nieuw Titan continentkaart verkenning locatie uitroepteken blijft staan

    Op mobiel (android) blijft na het gevecht de uitroep teken staan en ook nadat ik verkenner opnieuw stuur blijft uitroepteken staan. Pas als ik scherm verlaat en weer opnieuw ernaar toe ga is de uitroepteken weg.
  4. Bevestigd Inning met 5 dia mislukt

    Ik kon vandaag de inning van mijn stad met 5 dia niet uitvoeren. Er kwam de melding Interne fout en het spel moest opnieuw laden. Zowel op pc (windows) als telefoon (android) zelfde resultaat. Als ik gedeelte van stad eerst handmatig in, kon in daarna de rest wel innen. Totale inning zou iets...
  5. Drankjes gebruik; keuze hoeveel je wilt gebruiken

    Zoals die titel zegt. Bij activeren van een drankje (behalve de aanval aangezien die niet op telt) een keuze hoeveel je er wilt gebruiken. Waarom, voor het leuke ge5 ben ik wel even bezig geweest om 100 drankjes te activeren. Zou fijn zijn als dit iets anders kan.
  6. GSP keuze divisie omhoog

    Hallo, gezien de grote verschillen in gsp af en toe, is het een idee dat een gilde kan aangeven of ze wel of niet willen promoveren. Dan kunnen de gildes die zelf ook vinden dat ze niks in Dia te zoeken hebben aangeven dat ze niet willen promoveren. Dat zou dan bijvoorbeeld voor aanvang van gsp...
  7. Bevestigd Vraagteken bij Event werkt niet

    Als ik op de vraagteken bij Event klik (rechtsboven in) komt er niks te voorschijn. Zowel op PC als op mobiel niet.
Bovenaan