Zoekresultaten

  1. Bevestigd Inning met 5 dia mislukt

    Fijn ik krijg er maar 23 per dag binnen dus daar heb ik dan echt veel aan ;-)
  2. Bevestigd Inning met 5 dia mislukt

    Klopt het dat de oplossing word dat de muntenbonussen niet meer opgeteld kunnen worden straks? want dan zijn al de 100% muntenbonusjes die ik uit gebouwen krijg dus straks compleet waardeloos
  3. Nieuw Wegen vervangen crasht het spel

    Bij meer dan 5 of 6 wegen vervangen crasht het spel. Maar is op G server en die is echt compleet van padje op dit moment. Alles is traag en ik ben niet enigste die daar last van heeft.
  4. Nieuw Wegen vervangen crasht het spel

    Zoals titel zegt, ik probeer de wegen te updaten naar titan. Maar spelt crasht keer op keer.
  5. De kwelling van de dagelijkse inning.

    5 dia betalen en je int alles in 1 keer.. (behalve als je meer dan 4,2 G muntjes in 1 keer probeert te innen)
  6. Dia aanbiedingen

    Kunnen we de dia aanbiedingen misschien ook iets minder willekeurig maken. Bijvoorbeeld dat je minimaal 1 keer per x maand de 200% krijgt 2X de 100% ect. Nu zijn er mensen die in de hele duur van de G server nog geen 200% aanbieding hebben gehad. Dat maakt het spel voor de betalende spelers...
  7. Spanning terug in de GSP

    Ik blijf nog bij mijn suggestie dat een gilde keuze moet krijgen of ze willen promoveren (of vrijwillig degraderen). Dan kunnen gildes die het niet willen in een lagere divisie blijven. Opties waarbij je onderscheid gaat maken op gilde grote of iets dergelijks ga je gildes die niet tot top...
  8. Nieuw Titan continentkaart verkenning locatie uitroepteken blijft staan

    Op mobiel (android) blijft na het gevecht de uitroep teken staan en ook nadat ik verkenner opnieuw stuur blijft uitroepteken staan. Pas als ik scherm verlaat en weer opnieuw ernaar toe ga is de uitroepteken weg.
  9. Discussietopic Broederschapsevenement 2023

    Ik heb tot nu toe ieder event de bonus gekocht. maar als ik maar 1 krijg terwijl de rest 2 krijgt, dan vertik ik ook maar 1 te kopen. Word zeer waardevolle data zo.
  10. Discussietopic Broederschapsevenement 2023

    Zal mijn eigen vraag beantwoorden: "Hou er rekening mee dat deze nieuwe rij beloningen getest wordt, en niet voor iedereen beschikbaar is. Het kan dus zijn dat jij deze niet ziet. Lees voor meer informatie: Over A/B tests in Forge of Empires" altijd fijn dat soort test waardoor ongelijkheid...
  11. Discussietopic Broederschapsevenement 2023

    Vraagje, ik hoor anderen over de opties met betaalde prijzen van event, zilver en goud. Ik heb alleen maar 1 kist optie, zo'n lelijke bruine. Waarom zit er verschil in?
  12. Bevestigd Inning met 5 dia mislukt

    euh ik heb nog 275 van die drankjes nu en komen 18 per dag er minimaal bij.. maar ok moet beperken tot max 30 per dag. Dat is dan lekker.
  13. Bevestigd Inning met 5 dia mislukt

    ja ik had munten bonussen gebruikt. dus 273 van die drankjes. dus ja kwam wel over de 4,2G per inning
  14. Bevestigd Inning met 5 dia mislukt

    Ik kon vandaag de inning van mijn stad met 5 dia niet uitvoeren. Er kwam de melding Interne fout en het spel moest opnieuw laden. Zowel op pc (windows) als telefoon (android) zelfde resultaat. Als ik gedeelte van stad eerst handmatig in, kon in daarna de rest wel innen. Totale inning zou iets...
  15. Drankjes gebruik; keuze hoeveel je wilt gebruiken

    Onder vind het nu ook met de muntenbonus drankjes.. daar heb ik er zojuist ook 170 van geactiveerd. is niet echt de gameplay die het spel lekker maakt, steeds inventaris openen, drankje uitvoeren, bevestigen dat je het wilt en dan weer inventaris openen. Krijg nu minimaal 14 per dag er bij dus...
  16. Discussieonderwerp ideeënforum

    Het laatste goedgekeurde idee is van 2018. En die staat wel bij goedgekeurd, maar is ook al gezegd dat die er niet gaat komen. Hoeveel nut heeft dit forum voor suggesties dan. Historie laat op dit moment zien dat we of allemaal slechte ideeën hebben of er niks mee gedaan word.
  17. Drankjes gebruik; keuze hoeveel je wilt gebruiken

    Zoals die titel zegt. Bij activeren van een drankje (behalve de aanval aangezien die niet op telt) een keuze hoeveel je er wilt gebruiken. Waarom, voor het leuke ge5 ben ik wel even bezig geweest om 100 drankjes te activeren. Zou fijn zijn als dit iets anders kan.
  18. Discussietopic: Gilde-Expeditie Update

    Enige manier om aanpassingen voor elkaar te krijgen is gewoon massaal allemaal geen geld meer uitgeven aan spel. Geen advertenties meer bekijken. gewoon met alle werelden afspreken dat het uitgeven van geld aan dit spel even uitgesteld word tot ze een fatsoenlijke update doen.
  19. Aztec Doolhof - Discussietopic

    Erg vaag. moet ik nu op dat subforum een nieuw topic aanmaken met het antwoord?
  20. Kapen.

    Je gg niet zo vullen dat hij gekaapt kan worden? Je GG open zetten als je pas storters hebt?
Bovenaan